1403/5/15

کد خبر: 51633

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان آغاز هفته بسیج را گرامی داشت

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سیدمحمد شروین اسبقیان ریاست فدراسیون طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت و گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بسیج سرمایه گران بها و ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای رضای خداوند متعال در راه دفاع از آرمان های اسلام تلاش می نماید و موجب سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم است.

هفته بسیج یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تنومندی است که توانسته با نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های دشمنان کوردل نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

بسیج، مجموعه باشکوهی از یگانگی، هم دلی و هم صدایی است که جامعه را به سمت ارزش های والای اسلامی رهنمون می کند. وظیفه تک تک ماست تا با ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی، مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.

اکنون در سالگرد این جهاد ماندگار، اینجانب به نیابت از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز بسیج به ویژه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج را صمیمانه به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شهید پرور و انقلابی ایران، به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزاده ها تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال یاری می‌طلبیم تا سربازانی مطیع و کارآمد برای رهبر معظم انقلاب و این شجره طیبه در راستای سربلندی، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu