1403/5/9

کد خبر: 5169

1400-10-11 13:25:24

ایران یک سهمیه دیگر برای بازی های پارالمپیک زمستانی دریافت کرد/ کاروان ایران 11 اسفند به سوی پیونگ چانگ پرواز می کند

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از افزوده شدن یک سهمیه دیگر برای ایران خبر داد.

وی در این خصوص گفت: همان طور که قبلا اعلام کردیم، چهار سهمیه به ایران در رشته های اسنوبرد و صحرانوردی تعلق گرفته بود و به تازگی یک سهمیه دیگر نیز در صحرانوردی دریافت کردیم و ابوالفضل خطیبی از استان مازندران نیز به جمع کاروان ایران برای بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ پیوست.

ساوه شمشکی افزود: تمرینات تیم ملی تا روز پنج شنبه، 10 اسفند ماه ادامه دارد و روز جمعه نیز برای شرکت در بازی های پارالمپیک زمستانی عازم کره جنوبی خواهیم شد و رقابت های نمایندگان کشورمان از 19 تا 29 اسفند ماه برگزار می شود.

رئیس انجمن اسکی خاطر نشان کرد: این اعزام پر تعداد ترین اعزام تاریخ اسکی معلولین در ایران است و امیدواریم در سالهای آتی شاهد افزایش تعداد ورزشکاران در این رشته و نیز رویدادهای بین المللی باشیم.

وی گفت: صادق کلهر به عنوان سرمربی، رحمت اله مقدید، مهدی سولقانی و فرزانه رضا سلطانی به عنوان مربی همراه ملی پوشان هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده ی اینجانب است.

تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران با ترکیب الهه قلی فلاح ( تنها ورزشکار نابینای تیم)، ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی و صدیقه روزبه، حسین سولقانی و پوریا خلیل تاش در رشته اسنوبرد در بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ شرکت می کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu