1403/5/15

کد خبر: 51692

1400-10-11 13:25:24

بازدید اسبقیان از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از تمرینات ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون امروز جمعه سوم آذر ماه با حضور از تمرینات ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان بازدید کردند.

در این بازدید دستیار درباره آخرین وضیت ملی پوشان و از روند آماده سازی تیم ملی گزارشی را ارائه کرد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: برد و باخت در مسابقات ورزشی وجود دارد اما مسائل اخلاقی و فرهنگی است که پر اهمیتر است. ملی پوشان باید اخلاق پهلوانی وجوانمردی را .سرلوحه اهداف ورزشی‌شان قرار دهند

وی ادامه داد: سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران هویت ورزشکاران ماست و ما بر خود وظیفه می‌دانیم در میادین بین المللی با صدای رسا و با افتخار و اقتدار این سرود را بخوانیم چرا که جوانان زیادی در سال‌های دفاع مقدس برای برافراشته ماندن پرچم و سرود مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و ما امروز مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم.

اسبقیان افزود: مربیان و بازیکنان ما باید جوانمردانه در میدان مسابقه تلاش کنند و اگر هم نتیجه را واگذار کردند اما همه بدانند آنها از هیچ کوشش و تلاشی فروگذاری نکردند.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن قدردانی از مسعود فلاح گفت: شاهد تلاش ها و زحمات او برای کسب موفقیت تیم ملی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه بودم و با هدایت خوب او توانستیم در این رویداد سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم و به طور حتم از تجربیات ارزشمند او برای تیم ملی بهره خواهیم برد و مطمئنم که حضور او در تیم ملی جوانان باعث می شود بتوانیم از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنیم. امیدوارم که تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ما هم با کادر فنی خوب خود بتواند در رویداد جهانی امارات نتایج درخشانی را رقم بزند.

عکاس: جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu