1403/5/15

کد خبر: 51865

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه تخصصی انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین

نشست تخصصی مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با انجمن تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه تخصصی انجمن تیراندازی با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی مدیر ورزشی، محمدزاده نماینده فنی فدراسیون، اله کرمی رئیس، باقری دبیر، الماسی نایب رئیس بانوان انجمن و امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی امروز یکشنبه سیزدهم آذر ماه برگزار شد.

در این جلسه اله کرمی رئیس انجمن بیان کرد: ورزشکاران ما در رقابت های قهرمانی کشور شرکت می کنند و انتظار دارند به اردوی تیم ملی در رده های بزرگسالان و جوانان دعوت شوند و ما نیز به دنبال شناسایی و پرورش استعدادها هستیم تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی ایجاد کنیم.

در ادامه امیری سرمربی تیم ملی اظهار داشت: تیم ما به یک روانشناس نیاز دارد تا بار روانی که بعد از هر مسابقه به ورزشکار وارد می شود به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و ملی پوشان ما بتوانند با آرامش از هر رویدادی عبور کنند و استرس مسابقات و مرحله فینال را نداشته باشند.

وی افزود: ما ورزشکاران مستعدی داریم که باید آنها را در اردوها پرورش دهیم و آماده مسابقات کنیم. در اردوها علاوه بر مباحث فنی و تمرینات تخصصی، ورزشکاران را هم به لحاظ ذهنی آماده حضور در مسابقات می کنیم و امیدوارم که با برنامه ریزی که داریم بتوانیم نتایج خوبی را در رویدادهای پیش رو کسب نماییم.

در پایان جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه ارائه نقطه نظرات تخصصی و فنی است تا بتوانیم شرایط را برای آمادگی ملی پوشان مهیا کنیم. این فدراسیون مزین به نام جانبازان است و ما وظیفه داریم که از آنها به ویژه جانبازان مدافعان حرم و امنیت کشور حمایت و فضا را برای حضور آنها در ورزش آماده کنیم. در فاصله زمانی اردوهای تیم ملی می توانیم با برنامه ریزی لازم، فضا را برای تمرین جانبازان مستعد زیر نظر کادر فنی آماده کنیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: انجمن برنامه ریزی لازم را برای برگزاری مسابقات آزاد و قهرمانی کشور انجمن دهد تا بتوانیم ورزشکاران مستعد را شناسایی و این رشته را توسعه دهیم و همچنین بر اساس نتایج بدست آمده نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت نماییم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu