1403/5/9

کد خبر: 5221

1400-10-11 13:25:24

روزبه: خوشحالم که اولین بانوی ایرانی پارالمپیکی در رشته اسنوبرد هستم/ سطح توقعات از کاروان ایران باید منطقی باشد

طاهره روزبه، اولین بانوی پارالمپیکی ایران در رشته اسنوبرد است که روز جمعه همراه با کاروان کشورمان عازم بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ خواهد شد.

روزبه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون خاطر نشان کرد: خوشحالم که اولین سهمیه بانوان ایران در بخش اسنوبرد به نام من ثبت شد و این افتخار بزرگی برای من است.

وی افزود: اسکی ایران در بخش معلولین راهی طولانی در پیش دارد و در اولین حضور پرتعداد کشورمان در بازی های پارالمپیک زمستانی باید با سطحی منطقی از توقعات همراه باشد و بسیاری از ملی پوشان از جمله خود من اولین تجربه ی برون مرزی مان را با بازی های پارالمپیک آغاز می کنیم.

تنها ورزشکار زن ایران در بخش اسنوبرد گفت: همین که در این مسابقات با 5 ورزشکار شرکت می کنیم و پرچم کشورمان در میان کشورهای شرکت کننده در اهتزاز است، افتخار بزرگی است و باید با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتر در سالهای آتی نفرات بیشتری را جذب و برای ارتقا رنکینگ ورزشکاران تلاش کرد. البته تا همین جا هم فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک تلاش زیادی برای این رشته کرده اند و از مسئولین سپاسگزارم.

روزبه اضافه کرد: با وجود اینکه امسال به دلیل کم بودن بارش برف پیست های استان تهران دیر باز شد، اما تمام تلاشمان را کردیم که آماده شویم و در مسابقات هم خوب ظاهر شویم.

وی اظهار داشت: نهایت آرزوی هر ورزشکار رسیدن به پارالمپیک است و  اگرچه کمی دیر وارد ورزش حرفه ای شدم اما خوشحالم که به پارالمپیک اعزام می شوم و این مساله را لطف خدا و ماحصل دعای والدین و همین طور حمایت و تشویق همسرم، صادق کلهر می دانم که در این سفر به عنوان سرمربی در کنار تیم حضور دارد.

طاهره روزبه در رشته اسنوبرد و الهه قلی فلاح در رشته صحرانوردی، دو بانوی ملی پوش تیم اسکی هستند که برای اولین بار به بازی های پارالمپیک زمستانی اعزام می شوند.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu