1403/5/15

کد خبر: 52500

1400-10-11 13:25:24

می خواهم در دسته وزنی ام همیشه رکورد دار جهان باشم / مسابقات امارات در سطح بالایی برگزار شد

غریب شاهی گفت: با هدف درخشش نام کشورم و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی به دنبال رکوردشکنی هستم.

علی اکبرغریب شاهی ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین در دسته ۱۰۷ کیلوگرم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: رقابت های امارات از سطح بالایی برخوردار بود و رقیب اصلی ام که ورزشکاری از کشور مغولستان است در این مسابقات حضور داشت و من سعی کردم با رکورد شکنی از حریفم عبور کنم که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردم.

وی ادامه داد: دو رویداد مهم بین المللی را در پیش دارم . ابتدا در شهریور ماه رقابت های جهانی ۲۰۲۳ امارات است و پس از آن بازی های پاراآسیایی چین برگزار می شود. با توجه به اینکه در مسابقات جهانی، سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می شود، می خواهم با بهترین رکورد و کسب مدال طلای رقابت های جهانی سهمیه پاریس ۲۰۲۴ را بدست آورم و از عنوان قهرمانی ام دفاع کنم.

غریب شاهی تصریح کرد: در بازی های پاراآسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال نقره شدم اما در این دوره از بازی ها تلاش می کنم با کسب مدال طلا عملکرد بهتری داشته باشم و عنوان قهرمانی قاره کهن را بدست آورم.

دارنده مدال طلا جام جهانی افزود: وقتی به دنبال رسیدن به هدفی باشید سخت تر و جدی تر تلاش خواهید کرد و من دو هدف ورزشی در سال آینده دارم که سعی می کنم با انجام تمرینات به اهدافم برسم و همچنان رکوردار دسته وزنی ۱۰۷ کیلوگرم باشم.

وی اظهار داشت: با هدف درخشش نام کشورم و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی به دنبال رکوردشکنی هستم و در رقابت ها با همین هدف روی تخته می روم و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را به کار می گیرم.

ملی پوش وزنه برداری در پایان گفت: از حمایت های مسئولین فدراسیون، تلاش های کادر فنی و همراهی خانواده ام تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم در رویدادهای آینده نیز بهترین نتایج را کسب کنم و به اهدافم برسم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu