1403/5/15

کد خبر: 52759

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: رقابت‌های قهرمانی کشور فرصتی برای شناسایی ورزشکاران مستعد است.

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز صبح تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز دوشنبه دوازدهم دی ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا و به ویژه سردار دلها درود و صلوات می فرستم و فرارسیدن ایام شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می کنم. در جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم که با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، جواد ساداتی‌‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن اجتماعات غدیر وزارت کشور برگزار شد به عنوان یکی از مدیران تراز مکتب حاج قاسم انتخاب شدم که این اتفاق مسئولیتم را سنگین تر کرد چرا که سردار سلیمانی فردی بود که در تمامی ابعاد در درجه بالایی قرار داشت و برای هم تراز شدن با او مسیر طولانی و کار سختی را در پیش دارم.

وی ادامه داد: در این انتخاب و مسیری که طی کردم بی شک تلاش ها و فعالیت های فرهنگی همکارانم در فدراسیون و مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان نقش بسزایی داشته است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در مسیر رسیدن به اهداف فدراسیون باید تلاش کنیم تا بتوانیم اثربخشی لازم را داشته باشیم. همچنین از فرصت برگزاری رقابت های قهرمانی کشور استفاده نماییم تا بهترین مربیان و ورزشکاران مستعد را شناسایی کنیم و به اردوهای تیم های ملی دعوت نماییم تا این انگیزه در میان ورزشکاران و مربیان استان ها حفظ شود.

حمیدی دبیر فدراسیون ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: امیدوارم واحد بانوان و مدیریت ورزشی فدراسیون با تدبیر لازم از فرصت رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان استفاده نماید و ورزشکاران مستعد را شناسایی کند.

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu