1403/5/15

کد خبر: 52800

1400-10-11 13:25:24

مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان از نگاه دوربین

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان، گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مراسم اختتامیه رقابت‌های والیبال نشسته بانوان، گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور شیخ مرادی مسئول امور بانوان سازمان بسیج ورزشکاران، اله کرمی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون و روشن اخگر نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم اختتامیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان ما مزین به نام سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد، سرداری که با رشادت ها و توکل و اخلاصی که داشت جاودانه شد.شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به درجه بالایی از انسانیت رسیده بود که آن هم به دلیل توکلی بود که به خداوند متعال داشت. امیدوارم بتوانیم در سال های آینده نیز در این ایام باز هم مسابقات قهرمانی کشور را با نام سردار دلها برگزار کنیم.

وی ادامه داد: من در مسابقات جهانی والیبال نشسته بوسنی شاهد بودم که بانوان ملی پوش ما با تمام وجود برای پیروزی تیم ملی ایران تلاش می کردند و در زمان فینال رقابت های مردان کشورمان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سالن در دست داشتند و تیم ملی ایران را تشویق می کردند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: رقابت های قهرمانی کشور فرصتی است که ورزشکاران مستعد را شناسایی کنیم و عملکرد مربیان را مورد ارزیابی قرار دهیم و با دعوت نفرات به تیم ملی، در مسابقات بین المللی بهترین نتایج را کسب نماییم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu