1403/5/15

کد خبر: 52877

1400-10-11 13:25:24

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین: شهدا محور کرامت هستند/ غم دوری سردار دل‌ها بسیار دلتنگ مان کرده است

اسبقیان در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی گفت: غم دوری سردار دل‌ها را بعد سه سال حس می کنیم و منتظر هستیم تا انتقام سخت از دشمنان بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان بیان کرد: فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دل ها را تسلیت عرض می کنم. ارادت و اعتقاد راسخ قلبی شهید سپهبد سلیمانی به ولایت و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مثال زدنی است.

رئیس فدراسیون در ادامه مراسم به تبیین بخش هایی از وصیت نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: به عنوان یک بسیجی می گویم ما غم دوری سردار را در این دنیای فانی بعد سه سال حس می کنیم و منتظر هستیم تا انتقام سخت از دشمنان بگیریم.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد: سرفرود آوردن به توصیه های رهبر معظم انقلاب  واجب شرعی است و باید بدون هیچ قید و شرطی به آن عمل شود.

اسبقیان همچنین به تاکید سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص تکریم شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا محور کرامت انسانها هستند نه برای امروز، بلکه برای تمامی دورانها، چرا که شهیدان به دریای واسعه خداوند متصل هستند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: باید تلاش کنیم فرزندان ما شهدا را بشناسند و‌ سیره آن ها را بیاموزند و این مهم باید به طوری جدی مورد توجه قرار بگیرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu