1403/5/15

کد خبر: 52917

1400-10-11 13:25:24

سردار یزدی: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همیشه در میدان حضور داشت / امروز باید به سبک زندگی سردار دل‌ها توجه کنیم

سردار یزدی در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طرح های دشمن و داعش در منطقه به خصوص در سوریه و عراق را از بین برد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سردار یزدی رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود رسید اما عده ای دیگر منتظر هستند تا به عهد و پیمان خود وفا کنند و به درجه رفیع شهادت برسند. این جمله سردار دل‌ها که گفت کاش من برای دفاع از ملت ایران و انقلاب اسلامی به شهادت برسم از باور قلبی که او داشت سرچشمه می گرفت.

وی ادامه داد: امروز باید مردم به این نکته توجه کنند که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چگونه زندگی کرد. این سبک از زندگی است که می تواند در رشد و پیشرفت کشور موثر باشد.

سردار یزدی در پایان گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همیشه در میدان حضور داشت. در زمان دفاع مقدس و کشور و در دفاع از حرم اهل بیت همیشه آماده بود. سردار دل‌ها کاری کرد که طرح های دشمن و داعش در منطقه به خصوص در سوریه و عراق از بین برود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu