1403/5/15

کد خبر: 52938

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ورزشکاران باید سخت کوشی، خودباوری و مباحث فرهنگی را در اولویت قرار دهند

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از تمرینات ملی پوشان بسکتبال با ویلچر بانوان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون، نجمی رئیس انجمن امروز پنجشنبه پانزدهم دی ماه با حضور در اردوی تیم ملی از تمرینات ملی پوشان بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان بازدید کردند.

در این بازدید معینی سرمربی تیم ملی درباره برنامه تیم ملی و چگونگی روند آماده سازی ملی پوشان گزارشی را ارائه کرد و گفت: امیدوارم با حمایت های فدراسیون و تلاش های ملی پوشان بتوانیم قدم های بزرگتری برداریم و به اهداف مدنظرمان در بازی های پاراآسیایی برسیم.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید عنوان کرد: سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می کنم و بسیار خوشحالم که امروز فرصت شد تا در کنار حمیدی دبیر فدراسیون از تمرینات شما بازدید کنیم. آنچه مسلم است تغییراتی را در تیم ملی شاهد هستیم. با بررسی هایی که در جلسات فدراسیون انجام شد، خانم معینی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و امیدوارم که با برنامه ریزی مناسب بتواند به اهداف تیم ملی و فدراسیون کمک کند.

وی ادامه داد: از شما در دو بخش انتطار داریم، بخش اول سخت کوشی، تلاش و خودباوری است که بسیار اهمیت دارد. شیرزنان و شیرمردان ما غیرتمند هستند و بارها در میادین بین الملی شاهد افتخارآفرینی های آنها بودیم و مطمئنم در بسکتبال با ویلچر بانوان نیز شاهد موفقیت شما خواهیم بود. در مسابقات آسیا و اقیانوسیه تایلند هم بازی خیلی خوبی ارائه کردید که امیدورام در بازی های هانگژو هم عملکرد خیلی خوبی داشته باشید.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: تلاش ما این است که هرچه سریع تر به آمادگی مطلوب برسید و در این زمینه می بایست علاوه بر بخش تمرینات اردویی که زیر نظر کادر فنی انجام می دهید، بعد از خروج از اردو هم تمرینات انفرادی خود را پیگیری کنید.

اسبقیان عنوان کرد: اگر نقاط ضعفی هست باید بررسی شود و با ارائه راه حل ها برطرف شود. این مهم است که ورزشکار ما در زمان خارج از اردو از تمرینات خود غافل نشود و آمادگی اش را حفظ نماید.

وی اظهار داشت: بخش دوم که برای ما مهم است، مباحث فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران است. ملی پوشان والیبال نشسته در رقابت های جهانی بوسنی با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و خواندن سرود ملی در سالن مسابقات، تعصب و غیرت شان را به رخ دنیا کشیدند و در زمان فینال رقابت های مردان، بانوان والیبال نشسته، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در سالن در دست داشتند و تیم ملی را تشویق می کردند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: خوشبختانه کادر فنی و همچنین مسئولین انجمن خیلی خوبی داریم که با همدلی و همکاری می توانند با کمک شما افتخارات زیادی را در میادین بین المللی خلق کنند. تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا شما ورزشکاران بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان بهترین نتایج را در میادین بین المللی کسب کنید.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu