1403/5/15

کد خبر: 53017

1400-10-11 13:25:24

بیانیه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به مناسبت سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به مناسبت سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی بیانیه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، متن بیانیه فدراسیون به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی، کشتی‌گیر نام‌آور کشورمان، به شرح زیر است:

ملت قهرمان ایران اسلامی با الگو گرفتن از حضرت علی (ع) و اتکا به قرآن و مضامین معنوی، فرهنگ پهلوانی را به دنیا معرفی کرده است. تختی اسوه مردانگی و فتوت در این فرهنگ پرورش یافت تا قبل از برد و باخت، به منش پهلوانی در میدان مسابقات اهمیت دهد.

در میان همه مدال آوران و نامداران بزرگ جهان، نام تختی بر تارک ورزش ایران و جهان می درخشد که این نشان از جوانمردی ها و پهلوانی های این پهلوان پرآوازه و با اخلاق دارد.

هفدهم دی‌ماه برای جامعه ورزش کشور یک روز خاص است که پیام ماندگار مهرورزی، اخلاق‌مداری، مروت و جوانمردی را به همراه دارد. هر قهرمان با بهره‌گیری از منش پهلوانی، تبدیل به یک اسطوره ماندگار می شود و به‌عنوان یک الگو در تاریخ مورد احترام باقی می ماند.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جهان پهلوان تختی، موفقیت جامعه ورزش را در راستای آرمان های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu