1403/5/14

کد خبر: 53250

1400-10-11 13:25:24

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری با نام جام فجر / هیئت های استانی در خط مقدم ورزش جانبازان و معلولین قرار دارند

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جلسه شورای مدیران گفت: مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری در سال جاری با نام جام فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز سه شنبه بیست و هفتم دی ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: با وجود شرایط جوی بارشی، خوشبختانه روز گذشته به کرمانشاه سفر کردم و در فینال رقابت های آزاد فوتبال هفت نفره و مجمع عمومی این استان حاضر شدم. مجمع عمومی کرمانشاه فرصتی بود تا در خصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نکات لازم را به مدیران اداره کل و هیئت استان بیان کنم و همچنین با خانواده شهید نوروزی، اولین شهید مدافع حرم این استان دیدار داشته باشم.

وی ادامه داد: هیئت های استانی در خط مقدم ورزش جانبازان و معلولین قرار دارند بر این اساس توجه به مربیان، ورزشکاران و مسئولین هیئت های استانی می بایست در اولویت فعالیت های مدیران فدراسیون باشد.

رئیس فدراسیون گفت: با برنامه ریزی که انجام شده است رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک در سال جاری را با نام جام فجر در بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.

در ادامه جلسه، حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم مسابقات قهرمانی کشور را در رشته های دو و میدانی، بوچیا، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان و لیگ های برتر و دسته یک والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر مردان را تاکنون برگزار نماییم و با برنامه ریزی که انجام شده است، در تلاش هستیم بتوانیم تا پایان سال، سایر مسابقات را برگزار کنیم و تقویم ورزشی فدراسیون را اجرایی کنیم.

دبیر فدراسیون گفت: در بخش های مختلف عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما باید در بخش ورزش همگانی هم این توجه را داشته باشیم تا در این حوزه نیز عملکرد موفقی داشته باشیم.

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

گفتنی است اعلام اسامی مربیان سازنده هیئت های استانی توسط واحدهای مدیریت ورزشی و بانوان از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu