1403/5/14

کد خبر: 53342

1400-10-11 13:25:24

آغاز بکار غرفه وزارت ورزش و جوانان در دومین روز از نمایشگاه بانوان تاثیرگذار / حضور الناز دارابیان ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در غرفه وزارت

در اولین کنگره بانوان تاثیر گذار که در نمایشگاه بین‌المللی در حال برگزاری است، دستاوردهای شاخص وزارت ورزش و جوانان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان، اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیر‌گذار از ۲۹ دیماه به مدت ۴ روز آغاز بکار کرد. در غرفه وزارت ورزش و‌جوانان در بخش جوانان، بانوان فعال در حوزه سازمان‌های مردم نهاد که در زمینه مشاوره ازدواج، زنان آسیب دیده فعالیت دارند، دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند. همچنین لباس مصوب بانوان جهت شرکت در مسابقات بین المللی در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شد. از دیگر برنامه‌های غرفه وزارت ورزش و‌جوانان در این نمایشگاه، پایش سلامت بانوان است که بازدید کنندگان و‌ ورزشکاران به صورت رایگان پیکرسنجی می‌شوند. لازم به ذکر است دو بانوی تولید کننده شاخص در زمینه تولیدات ورزشی در غرفه وزارت ورزش و جوانان دستاوردهای خود را در بخش کفپوش زمین‌های ورزشی و اقلام‌ ورزشی به بازدید کنندگان معرفی می‌کنند.

در غرفه وزارت ورزش و‌جوانان، لباس‌های محلی، بازی‌های سنتی روستایی و بومی محلی جهت آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد. ورزشکاران و قهرمان شاخصی همچون، الناز دارابیان قهرمان پرتاب دیسک دو و میدانی جانبازان و معلولین، سحر محمدحسینی قهرمان موتورسواری سرعت، ماه‌صنم ذرات بسیر قهرمان نجات غریق از غرفه وزارت ورزش و جوانان دیدن کردند.

عکاس: زهرا برفره

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu