1403/5/14

کد خبر: 53733

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: خانواده بزرگ ورزش جانبازان و معلولین همگام با جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور پیدا می کند

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جلسه شورای مدیران گفت: همگام با ملت شریف ایران عزیز اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور خواهیم یافت تا پاسخ محکمی به توطئه های آمریکا و تحرکات صهیونیست ها باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز یکشنبه شانزدهم بهمن ماه جلسه شورای مدیران با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد که در این جلسه یکی از استراتژی های برنامه راهبردی فدراسیون مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا سلام و صلوات و درود می فرستم و سلامتی رهبر معظم انقلاب را از درگاه احدیت خواستارم. ایام مبارک دهه فجر و اعیاد ماه رجب را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: این روزها یادآور خاطرات بهمن ماه سال ۱۳۵۷ است که امام عزیزمان بعد از ۱۴ سال دوری به کشور بازگشتند و به پشتوانه ملت قهرمان ایران، دولت انقلابی را تعیین کردند و ۲۲ بهمن ماه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

رئیس فدراسیون گفت: در حال حاضر دنیا در شرایط پیچیده ای قرار دارد اما ما به لطف و برکت حضور رهبر معظم انقلاب در امنیت و آرامش هستیم. خانواده بزرگ ورزش جانبازان و معلولین همگام با جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور پیدا می کند تا پاسخ محکمی به توطئه های آمریکا و تحرکات صهیونیست ها باشد و نشان دهیم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های امام راحل و شهدا ایستاده ایم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم.

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu