1403/5/14

کد خبر: 54118

1400-10-11 13:25:24

امیدوارم نهادهای بین المللی ضمن کمک به ترکیه، مردم مظلوم حادثه زلزله سوریه را فراموش نکنند

اسبقیان گفت: امیدوارم که هرچه سریع تر نهادهای بین المللی ضمن کمک به ترکیه، کمک رسانی به مردم مظلوم سوریه را فراموش نکنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم افتتاحیه رقابت‌های وزنه برداری بانوان، جام فجر بیان کرد: به روح بلند شهدا، امام عزیز شهدا سلام و صلوات و درود میفرستم. خیر مقدم عرض می کنم خدمت تمام قهرمانان ارزشمند وزنه برداری بانوان که از سراسر ایران عزیز اسلامی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در اینجا حاضر شدند و همچنین خدمت عزام الزعبی نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک عرض خوش آمد دارم. امیدوارم که شاهد رقابت‌های زیبایی از سوی بانوان ورزشکارمان در این دوره باشیم.

وی ادامه داد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. به خاطر زلزله سهمگین کشور ترکیه و سوریه ابراز تالم و تاسف می کنم. این حادثه باعث از دست دادن برادران و خواهرانمان در این دو کشور شد و ما را اندوهگین ساخت. همچنین درگذشت لژیونر های فوتبال قطع عضو کشورمان را در سانحه زلزله اخیر ترکیه به تمام مسلمانان جهان، وزیر ورزش و جوانان، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، خانواده های محترمشان و همکارانم در فدراسیون و قهرمانان، داوران و عزام الزعبی عزیز تسلیت می گویم.

اسبقیان افزود: امیدوارم که هرچه سریع تر نهادهای بین المللی علاوه بر کمک به کشور ترکیه،  در راستای کمک رسانی به مردم مظلوم سوریه تلاش های گسترده شان را انجام دهند‌.ما به عنوان جامعه ورزش به لحاظ مسئولیت‌های اجتماعی که در خصوص اینگونه حوادث داریم، به طور قطع کمک‌های خودمان را به دست مردم مظلوم دو کشور دوست و همسایه خواهیم رساند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم که در این دروه از مسابقات که در ایام الله دهه مبارک فجر و با یاد و نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و زنده یاد پهلوان سیامند رحمان عزیزمان برگزار می شود، شاهد درخشش بانوانمان در رقابت‌ها باشیم. یاد و نام سردار دلها، شهید ابومهدی المهندس و سیامند رحمان را گرامی می دارم و به روح پاکشان سلام و صلوات می‌فرستم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu