1403/5/9

کد خبر: 5443

1400-10-11 13:25:24

هیات البرز به عنوان قهرمانی دست یافت/ صعود تیم های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر سال 97

رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته سال 96 با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها تیم هیات البرز به عنوان قهرمانی دست یافت، نفت و گاز گچساران نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم مخابرات خراسان رضوی رسید. تیم های سامان سوله آمل، هیات اهواز و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد نیز به ترتیب در جایگاههای چهارم تا ششم قرار گرفتند. خضراله ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته، در خصوص این مسابقات گفت: رقابت های لیگ دسته یک سال 96 از آذر ماه امسال با حضور 25 تیم آغاز و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی  پیگیری شد.

وی افزود: در مجموع 109 بازی به میزبانی 7 شهر برگزار شد و بر اساس قوانین، دو تیم اول، یعنی تیم های هیات البرز و نفت و گازگچساران به رقابت های لیگ برتر سال 97 صعود کردند. رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه رقابت های لیگ دسته یک نیز با حضور رئیس و جمعی از مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسئولین هیات ورزش های جانبازان و معلولین، مدیرکل مخابرات خراسان رضوی و تیم های شرکت کننده در این مسابقات برگزار و به تیم های برتر کاپ و حکم اهدا شد.

مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته با حضور 6 تیم از 17 تا 19 اسفند ماه به میزبانی مخابرات خراسان رضوی و در شهر مشهد برگزار شد.  

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu