1403/5/14

کد خبر: 54859

1400-10-11 13:25:24

ورزش جانبازان و معلولین الگویی برای جوانان کشور است

حجت الاسلام رجائی نیا گفت: ورزش یک پدیده ای است و ورزش جانبازان و معلولین می تواند الگویی برای جوانان کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حجت الاسلام رجائی نیا رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید امروز از تیم‌های ملی والیبال نشسته بیان کرد: اعیاد شعبانیه را به شما ورزشکاران، کادر فنی و مسئولین فدراسیون تبریک عرض می کنم. در کشور برای ورزش اهمیت بالایی قائل هستیم. ورزش یک پدیده ای است که از ابعاد جسمی، روحی، معنوی و ... می تواند در خدمت کشور باشد و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: هر چه قدر هم که در حوزه ورزش کشور کار شود، ارزش دارد. در این بین ورزش‌ جانبازان و معلولین هم از جایگاه بالاتری برخوردار است از این جهت که می تواند الگویی برای تمام جوانان ما باشد تا امیدوار باشند که می توانند برای جامعه مفید باشند.

حجت‌الاسلام رجائی نیا افزود: ورزش می تواند این جهت را ایجاد کند و شما می توانید سرمشقی برای جانبازان و معلولین باشید. خداوند رمز موفقیت را برای بشر در صبر و نماز قرار داده است و شما هم از صبر و نماز که نماد معنویت و ارتباط با خدا است کمک بگیرید. اگر در مسیرتان با مشکلات صبوری کنید و با خداوند ارتباط داشته باشیم موفق خواهیم شد.

وی عنوان کرد: ورزشکاری که در این مسیر قدم می گذارد برای رسیدن به قله‌های قهرمانی نیاز به تلاش و صبر دارد. ورزش قهرمانی با شانس همراه نیست بلکه با صبر و تلاش است که موفقیت رقم می خورد. زمانی که ما از قهرمانی شما می شنویم نشان از تلاش و صبر شما دارد. پیوند معنویت از زمانی که جانبازان به ورزش معلولین اضافه شدند باعث شد تا این رمز موفقیت خودش را نشان دهد. امیدواریم که این حرکت ادامه داشته باشد‌. در نشستی که با سردار کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم به توسعه ورزش این حوزه اشاره کردند.

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما قهرمانان هستیم و حتی حضور شما بانوان به دیگر بانوان ما این انگیزه و امید را می بخشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu