1403/5/14

کد خبر: 55336

1400-10-11 13:25:24

پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به مناسبت آغاز سال جدید

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، سیدمحمد شروین اسبقیان طی پیامی نوروز ۱۴۰۲ را به جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده  ورزش جانبازان و معلولین تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ”

آغاز سال ۱۴۰۲ و بهار طبیعت را که امسال مزین شده به ماه پر فیض و برکت رمضان، به محضر رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی، دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، وزیر ورزش و جوانان، روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران، روسای عزیز هیئت های ورزشی استان ها، روسای انجمن های ورزشی، ورزشکاران پر تلاش و پر افتخار، داوران، مربیان و همکاران پر تلاشم در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید درسالی که گذشت، ورزشکاران ما تلاش های ارزشمندی با همکاری و همیاری کادر فنی رشته های مختلف ورزشی از خود نشان دادند. کسب سهمیه در رشته والیبال نشسته و ۳ سهمیه در تیراندازی حاکی از این تلاش های عزیزان است و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ و در بهار امسال ما شاهد درخشش ورزشکاران عزیزمان در رشته های مختلف ورزشی برای اخذ سهمیه و حضور پرقدرت در بازی های پارالمپیک پاریس باشیم. همچنین ما امسال باید حضور پر قدرتی در مسابقات بازی های پاراآسیایی هانگژو داشته باشیم. همه تلاش و نیت مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران کسب موفقیت همه عزیزان ورزشکار ما در مسابقات پیش رو است. امیدوارم انشاالله با دعای خیر همه عزیزان در سال جدید شاهد رشد، شکوفایی و توسعه ورزش جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران باشیم.

در خاتمه یاد و نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم و همچنین یاد و نام پهلوان و اسطوره وزنه برداری مان شادروان سیامند رحمان عزیز را گرامی می دارم و به روح پاک همه شهدای عزیز سلام و صلوات و درود می فرستم.

شاد، سربلند و سرافراز باشید

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu