1403/5/13

کد خبر: 55508

1400-10-11 13:25:24

برگزاری نشست با مسئولین انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی در اولویت برنامه های سال ۱۴۰۲

اسبقیان گفت: با حضور مسئولین انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی نشستی را برگزار خواهیم کرد تا تیم ها با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز سه شنبه پنزدهم فروردین ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا گفت: آغاز سال نو و بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن و ماه پر خیر و برکت رمضان است را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم که سال جدید، همراه با سربلندی، سرافرازی و موفقیت همکاران و فدراسیون باشد.

وی ادامه داد: ایام ماه مبارک رمضان است و فرصت ارزشمندی است تا از برکات این ماه عزیز بهره ببریم. شب های قدر را در پیش داریم و با برگزاری مراسم فرهنگی در این ایام کنار افزایش توانایی جسمی، بعد روحی و معنوی ورزشکاران را نیز ارتقا خواهیم داد چرا که امام راحل فرمودند جسم خود را همراه روح خود تقویت نمایید.

اسبقیان افزود: سال جدید را باید با بهره مندی از این ماه پر خیر و برکت و نیز تلاش و کار جهادی پشت سر بگذاریم. به طور حتم با مسئولین انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی نشستی را برگزار خواهیم کرد تا ضمن بیان نقطه نظرات و انتظارات فدراسیون، تیم ها با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند.

رئیس فدراسیون گفت: اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و دریافت گزارش دستگاه های اجرایی، رصد برنامه راهبردی، ارزیابی ورزش بانوان و ارتباط با ورزشکاران و بررسی رقابت های بین المللی و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴، اطلاع از شرایط هیئت های استانی، برگزاری دوره های آموزشی مطابق با دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان از اقداماتی است که در سال جدید مدیران و همکاران می بایست پیگیر اجرای آن باشند. البته باید در تمامی موارد صرفه جویی در هزینه ها را مد نظر قرار دهیم و بر این اساس حرکت کنیم.

در ادامه جلسه، حمیدی دبیر فدراسیون گفت: روزهای پرکاری را در پیش داریم. با پایان ماه مبارک رمضان، مسابقات قهرمانی کشور شنا و دو و میدانی تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد و در کنار این رویدادها، اردوهای آمادگی تیم های ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو در حال برگزاری است .

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu