1403/5/13

کد خبر: 55616

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران فدراسیون برگزار شد

نشست مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز یکشنبه بیستم فروردین ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: امیدوارم که توانسته باشیم تا به امروز از برکات ماه پر فیض رمضان بهره لازم را ببریم و در نهایت بتوانیم به اهداف والای این ماه دست پیدا کنیم. در آستانه اولین شب از لیالی القدر و شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) هستیم امیدوارم که بتوانیم در فدراسیون برنامه ای در شان و نام امیر المومنین حضرت علی (ع) برگزار کنیم و از برکات این شب عزیز بهره لازم را ببریم.

وی ادامه داد: به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نزیدک می شویم. امام راحل عزیزمان این روز را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند. رهبر معظم انقلاب فرمودند روز جهانی قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است.امام راحل در یکی دیگر از سخنانشان فرمودند، روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است. در این روز تمام مسلمانان با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اتحاد و انسجام خود را برابر استکبار نشان خواهند داد.

اسبقیان افزود: به رهبر معظم انقلاب افتخار می کنیم که در جواب رژیم صهیونیست، فرمودند اگر از آنها غلطی سر بزند، جمهوری اسلامی، "تل آویو و حیفا" را با خاک یکسان می کنیم. این فرمایش مقام معظم رهبری نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

رئیس فدراسیون گفت: شهید بزرگ مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اقتدار خود در جنگ ها رژیم صهیونیست را مستاصل کرد و این موضوع نشان از اقتدار و بی پروایی سربازان فرماندهی معظم کل قوا دارد. مدیر و مربیان فرهنگی فدراسیون باید در مورد مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیست به تبیین و آگاه سازی ورزشکارانمان بپردازند.

در ادامه جلسه نایب رئیس بانوان و مدیر ورزشی فدراسیون در خصوص اردوها، وضعیت ملی پوشان و نیز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شنا و دو و میدانی تحت نظارت IPC مطالبی را بیان نمودند.

در پایان این نشست مقرر شد در ابتدای اردوهای آمادگی جلسه ای با حضور دبیر، مدیر فرهنگی فدراسیون و مربیان فرهنگی به جهت اجرای برنامه های فرهنگی در اردوها برگزار شود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu