1403/5/13

کد خبر: 55775

1400-10-11 13:25:24

پیام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس،روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الذی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیع البَصِیر

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس، نشانه تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمین جهان زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

روز جهانی قدس،روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج‌ کشیده فلسطین است.

این روز فرصتی است تا امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان با وحدت، یکپارچگی و همدلی حمایت خود را از مردم فلسطین و مخالفت خود را با اشغال‌گری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیست، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و با گرامیداشت یاد و نام شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهیدان عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، همدل و همپا با مردم همیشه در صحنه و انقلابی به خیابان می آید تا گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و شانه به شانه دولت مردان ایران اسلامی، روز قدسی متفاوت را رقم بزند.

جامعه ورزش جانبازان و معلولین روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان فلسطین خواهد بود تا یکدل و یکصدا به راهپیمایان روز جهانی قدس بپیوندد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu