1403/5/13

کد خبر: 55780

1400-10-11 13:25:24

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی قدس

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه‌ای، با تأکید بر آزادی قدس شریف به عنوان آرمان جهانی انقلاب اسلامی ایران، از جامعه ی ورزش و جوانان ایران اسلامی دعوت کرد با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، حماسه ی دیگری خلق کنند.

متن بیانیه ی مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان بمناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خمینی رحمه الله علیه روز جهانی قدس را به نقطه پیوند میلیاردها انسان در سرتاسر کره خاکی تبدیل کرد تا آزادی قدس شریف به عنوان یک مؤلفه گفتمان ساز در میان آزادی خواهان و حق طلبان در جهان تلقی شود .

روز جهانی قدس به عنوان یک رویداد سالانه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یک میراث گرانبها از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و پیام ویژه آن این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود و موضع جمهوری اسلامی ایران موضع رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید قطع شود و ریشه کن گردد.

آنچه مسلم است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه انفعال در برابر دشمن را بر نمی‌تابد و دغدغه‌ای جز آزادسازی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم ‌فلسطین ندارد و جامعه ی بسیجیان وزارت ورزش و جوانان نیز در راستای اهداف این نظام، آرمان‌های امام راحل و اندیشه های مقام معظم رهبری، حرکتی استوار و دشمن شکنانه خواهد داشت .

بسیجیان وزارت ورزش و جوانان همراه با آحاد مختلف جامعه با حضوری پر شور و حماسی، یک بار دیگر به میراث‌داری معمار کبیر انقلاب و با پیروی از فرامین رهبر فرزانه ، هم صدا با همه‌ی آزادگان جهان، در کنار مردم مظلوم فلسطین ، فریاد آزادی قدس شریف سر می دهیم و ثابت می‌کنیم؛ مسئله‌ی قدس، نه مسئله‌ی فلسطین که مسئله‌ی تمامی ملتهای مسلمان است.

وعده ما : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

ساعت ۱۰ صبح

میدان فلسطین

همه برای خلق حماسه ای دیگر می آییم

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu