1403/5/13

کد خبر: 55908

1400-10-11 13:25:24

هدفمان تربیت انسان هایی است که به لحاظ جسمی و روحی در اوج آمادگی باشند

اسبقیان در جلسه شورای مدیران فدراسیون گفت: در کنار بعد قهرمانی و آمادگی جسمانی ورزشکاران، تقویت بعد معنوی و فرهنگی آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان کرد:امیدوارم توانسته باشیم بهره لازم را از برکات شب های قدر ببریم. از تمام همکاران تشکر می کنم که تلاش کردند تا مراسم لیالی القدر به ویژه در شب نوزدهم با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و دیگر مسئولین و ملی پوشان برگزار شود. در شب های دیگر قدر هم مراسمی با حضور ورزشکاران در فدراسیون برگزار شد که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: برنامه خیلی خوبی بود و از این فرصت استفاده کردیم تا ملی پوشان اردونشین بتوانند از برکات و فیوضات شب قدر بهره ببرند. این گونه مراسم ها فرصتی است تا با بیان مطالب ورزشکاران را به لحاظ فرهنگی و معنوی نیز آماده کنیم.

اسبقیان تصریح کرد: در کنار بعد قهرمانی و آمادگی جسمانی ورزشکاران، تقویت بعد معنوی و فرهنگی آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مراسم های فرهنگی فرصتی است تا درس لازم را به نسل آینده بدهیم. در این راستا یکی دیگر از برنامه های مهم پیش رو، روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است. برگزاری مراسمی در این خصوص فضایی را ایجاد می کند تا ورزشکاران جوان ما با ایثارگری های شهدا و رزمندگان آشنا شوند و بدانند که امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهیدان و تلاش رزمندگانی هستیم که در آن زمان از جان خود برای حفظ کشور گذشتند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: ما به خاطر حفظ ارزش ها انقلاب کردیم و برای حفظ آرمان های انقلاب، شهید دادیم. باید در روز سوم خرداد برنامه ای برگزار شود که بتوانیم به خوبی این روز بزرگ را برای نسل جوان تبیین کنیم. ما رویکرد فرهنگی و ورزشی داریم و به دنبال تربیت انسان هایی هستیم که به لحاظ جسمی و روحی در اوج آمادگی باشند. فلسفه حضور ما در فدراسیون، تقویت بعد ورزشی و بعد اخلاقی و معنوی است.

در ادامه جلسه، حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: اردوهای تیم های ملی از نوروز آغاز شد و اکنون در رشته های وزنه برداری و دو و میدانی هم اردوی تیم ملی در فدراسیون ادامه دارد. رقابت های قهرمانی کشور شنا و دو و میدانی تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک و برگزاری اردو مشترک والیبال نشسته با قزاقستان از برنامه های مهم فدراسیون در اردیبهشت ماه است که در تلاش هستیم این رویدادها به همراه اردوها به خوبی برگزار شود.

در پایان نشست امروز، مدیران از برنامه های در دست اقدام واحد های خود گزارشی ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu