1403/5/13

کد خبر: 56166

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: خط قرمز ما ولایت، ارزش‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نشست صمیمانه مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازا ن ومعلولین با انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، مدیران فدراسیون با مسئولین انجمن های ورزشی و کادر فنی تیم های ملی والیبال نشسته، وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی، شنا، بوچیا و دو و میدانی امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه در فدراسیوت برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: تیم های ملی ما مسابقات مهمی به لحاظ کسب سهمیه پارالمپیک پاریس و نیز بازی های پاراآسیایی هانگژو در پیش دارند. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستند و امیدوارم ملی پوشان ما باز هم افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: این فدراسیون زاده انقلاب اسلامی و یک مجموعه فرهنگی و ورزشی است. فلسفه تشکیل فدراسیون مقدس و ارزشمند است چرا که در زمان دفاع مقدس، سربازان ما برای حفظ کشور از جان خود گذشتند و ما امنیت و آرامش امروزمان را مدیون ایثارگری های شهدا و جانبازان هستیم و این فدراسیون فضایی شد تا جانبازان سرافراز ما در عرصه ورزش هم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند. امروز هم ملی پوشان ما ادامه دهنده مسیر آنها هستند تا در میادین بین المللی با ایستادن روی سکوهای قهرمانی باعث درخشش نام ایران اسلامی و برافراشته ماندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی شوند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: این فدراسیون ارزشی است و همیشه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)نگاه ویژه ای به ورزشکاران جانباز و معلول دارند. خط قرمز ما ولایت، ارزش‌‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی است‌. انجمن و کادر فنی تیم های ملی باید به مسائل فرهنگی و اخلاقی توجه ویژه داشته باشند و نکات لازم را به ورزشکاران گوشزد کنند چرا که تختی شدن کار آسانی نیست. ما از هم جدا نیستیم و برای عزت و اقتدار کشور و ورزش جانبازان و معلولین تلاش می کنیم. ما گوش به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب هستیم. امیدوارم که با کمک و همراهی شما، ملی پوشان ما بتوانند در میادین بین المللی با حفظ اصول اخلاقی و فرهنگی نتایج درخشانی را کسب کنند و باعث شاد شدن دل مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران عزیز اسلامی شوند.

در پایان این جلسه، کادر فنی و مسئولین انجمن ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu