1403/5/13

کد خبر: 56268

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: به بسکتبال با ویلچر نگاه مثبتی دارم / با اراده و تلاش می توان کارهای بزرگی را خلق کرد

وضعیت عملکرد تیم های ملی بسکتبال با ویلچر در جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هشتمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، سید باقری، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد و نجمی رئیس، خمجانی دبیر و حسن نایبی نایب رئیس بانوان انجمن، دستیار و معینی سرمربی تیم های ملی مردان و بانوان بسکتبال با ویلچر امروز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با هدف بررسی وضعیت تیم ملی، ملی پوشان مسابقات پیش رو برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی می دارم و روز معلم را به معلمان تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم که بتوانیم رهرو خوبی برای این شهید بزرگوار باشیم. مطالب خیلی خوبی در این جلسه از سوی مسئولین انجمن و کادر فنی تیم های ملی مطرح شد. اینگونه جلسه را به طور جدی تا زمان برگزاری رقابت ها ادامه خواهیم داد و از تمرینات تیم های ملی بازدید می کنیم تا در جریان آخرین وضعیت تیم های ملی باشیم.

وی ادامه داد: مسائل روحی و روانی و نیز تصویر سازی ذهنی در ورزش بسیار حائز اهمیت است. من به سرمربی تیم های ملی آقایان و بانوان اعتماد دارم و از شما تشکر می کنم. شما باید تلاش کنید تا به لحاظ عملکردی، تیم های ملی مورد تحسین باشند. در زمان دفاع مقدس هم، سربازان ما با دست های خالی از خاک و کشورمان محافظت کردند.این روحیه و حس خوب را به ورزشکاران هم منتقل کنید.

اسبقیان افزود: نمی توان به رشته بسکتبال با ویلچر بی توجه بود. من به این رشته نگاه مثبتی دارم و تمام تلاشم را برای حمایت از این رشته به کار می گیرم. رسیدن به قهرمانی کار آسانی نیست و با اراده و تلاش می توان کارهای بزرگی را خلق کرد همین طور که ما با وجود شرایط شیوع بیماری کرونا توانستیم نتایج درخشانی را در پارالمپیک توکیو و بازی های پاراآسیایی بحرین رقم بزنیم.

رئیس فدراسیون گفت: خداوند به ما فرصت داده تا در خدمت جانبازان و معلولین عزیز باشیم. معنویت خاصی در این فدراسیون وجود دارد و فضای فدراسیون بسیار مقدس است. ما به عنوان فدراسیون می خواهیم به شما کمک کنیم که با تلاش هایی که دارید بتوانید در مسابقات افتخار آفرین باشید و من برای شما آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم.

حمیدی دبیر فدراسیون در این نشست گفت: تمام مواردی که از سوی کادر فنی مطرح شد را براساس توان و شرایط پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم به آمادگی ملی پوشان کمک کنیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu