1403/5/13

کد خبر: 56663

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در اجرای امور فرهنگی پرچمدار است / ورزشکاران جانباز و معلول پهلوان هستند

میرجلیلی گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پرچمدار و پیشتاز اجرای امور فرهنگی است و همیشه به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در نشست امروز بیان کرد: به سهم خودم از اسبقیان و همکارانشان در فدراسیون تشکر می کنم. این فدراسیون پرچمدار و پیشتاز اجرای امور فرهنگی است و همیشه تمام مناسبت های ملی و مذهبی را با شایستگی تمام برگزار کرده است و همیشه به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک گفته است و در زمان شیوع بیماری کرونا، ۸ مرحله کمک های مومنانه را اجرا کرد.

وی ادامه داد: مسئولین فدراسیون نگاه و توجه ویژه ای به خانواده معزز شهدا، جانبازان سرافراز داشته و از آنها در مراسم های مختلفی با حضور ملی پوشان تقدیر کردند، که این موضوع بسیار ارزشمند است.

میرجلیلی افزود: این فدراسیون به تنهایی مدال های زیادی در مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک کسب کرده است. ورزشکاران جانباز و معلول هم به لحاظ آمادگی جسمانی و ورزش و هم فرهنگی پهلوان هستند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان گفت: خدمت به جانبازان و معلولین افتخار بزرگی است و امیدوارم شاهد درخشش ملی پوشان در مسابقات پاراآسیایی باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu