1403/5/13

کد خبر: 56884

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: یکی از اهدافم، حفظ و ارتقا جایگاه معنوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین است

در جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، حکم سرپرستی گیلانی نژاد به عنوان سرپرست مدیریت ورزشی، از سوی رئیس فدراسیون اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه بیان کرد: از تمام همکارانی که در برگزاری مسابقات دو و میدانی تلاش کردند، تشکر و قدردانی می کنم. البته در هر رویدادی نقاط قوت و ضعفی وجود دارد که باید با بررسی آنها نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: نباید هیچ وقت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش فراموش شوند. طرحی که در کمیته ملی پارالمپیک به عنوان طرح یاران شهید سلیمانی جهت استعدادیابی جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها انجام می شود، یکی از ماندگارترین اقدامات کمیته ملی پارالمپیک است که بسیار ارزشمند است.

اسبقیان افزود: یکی از ماموریت‌ها و اهدافی که من دنبال می کنم، حفظ و ارتقای جایگاه معنوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین است و امیدوارم که با کمک همکارانم بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: تجلیل از جانبازان در مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی، اقدام بسیار ارزشمندی بود که باعث خوشحالی این عزیزان شد. همچنین باید از افرادی که قهرمان و پیشکسوت هستند و از هیئت ها در مسابقات حضور یافتند قدردانی نماییم.

مدیران حاضر در جلسه، گزارشی از اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم سرپرستی آقای گیلانی نژاد به عنوان سرپرست مدیریت ورزشی از سوی رئیس فدراسیون اهدا شد و اسبقیان رئیس فدراسیون برای او در انجام این امور خطیر آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu