1403/5/13

کد خبر: 57360

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس است

با حضور رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از مادر شهیدان زیودار تقدیر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در دیدار با مادر شهیدان زیودار در استان لرستان بیان کرد: خداراشاکرم که امروز فرصت شد تا هم با حضور در مزار شهدا و هم در دیدار بل مادر شهیدان زیودار، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کنیم.

وی ادامه داد: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس است. شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می فرماید، "یکی از مهم ترین دستاوردهای ما در دفاع مقدس، آزاد سازی خرمشهر است که در چهار عملیات بیت المقدس صورت گرفت." یاد و نام همه شهدا را گرامی می دارم و به روح پاک این دو شهید و شهیدان خرمشهر درود، سلام و صلوات می فرستم.

اسبقیان افزود: در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون هم مطرح کردم که امام خمینی (ره) به زیبایی فرمودند که "فتح خرمشهر، فتح یک خاک نیست، فتح ارزش‌ها است و این آزادسازی با لطف و عنایت خداوند متعال صورت گرفته است." در همان زمان امام خمینی (ره) برای حفظ روحیه رزمندگان گفتند که "جنگ است و جنگ فراز و نشیب دارد و مطمئنا پیروزی با رزمندگان اسلام خواهد بود." بعد از ماه ها تلاش، رزمندگان ما خرمشهر را آزاد کردند و امام راحل فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی عنوان کرد: به روح پاک شهیدان درود می فرستیم. احترام به خانواده معزز شهیدان باید در اولویت برنامه ها باشد و در بخش ورزشی استان لرستان، شاهد اقدامات فرهنگی بسیار خوبی از سوی دکتر قیاسیان مدیرکل استان هستیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: جوانان ما باید بدانند که اگر ما امروز سرپا ایستاده ایم، شهیدانی مانند شهید زیودار و یارانش به خاک افتادند تا ما سرپا بایستیم و با خون این عزیزان، مرزهای کشورمان محافظت شد. از دکتر قیاسیان تشکر می کنم که این فرصت را فراهم کردند. این منزل مانند حرم است و امیدوارم که دعای خیر مادر شهیدان همراه جامعه ورزش کشور باشد.

گفتنی است در پایان، با حضور مسئولین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان از مادر شهیدان زیودار تقدیر صورت گرفت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu