1403/5/12

کد خبر: 57557

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان / اهدای پیراهن شماره ۲۲ به شهید گمنام

مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان امارات امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان امارات ۲۰۲۳ امروز چهارشنبه دهم خرداد ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و با حضور رئیس، سردار آذرنوش و مدیران فدراسیون، جواد مقدسی پیشکسوت فوتبال و ورزشکاران در کنار مزار شهید گمنام فدراسیون برگزار و پیراهن شماره ۲۲ تیم ملی به شهید گمنام آرمیده در فدراسیون اهدا شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این مراسم بیان کرد: خدا را شاکرم که در چنین روز مقدسی، مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان انجام شد. از سرمربی تیم ملی برای انجام این اقدام با ارزش فرهنگی تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید سرافراز و قهرمان کشورمان در سخنان خود گفته بود هر زمان در مناطق عملیاتی با مشکلی مواجه می شدیم، از حضرت زهرا (س) مدد می خواستیم و بی بی دو عالم در کوه های سرد و سخت کردستان، در عملیات بیت المقدس، در شلمچه و ... به ما کمک کردند.

رئیس فدراسیون در پایان با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تیم ملی گفت: مطمئن هستم همان طور که رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس با استعانت از ائمه اطهار (س) در آن جنگ سخت موفق شدند، امروز هم ملی پوشان ما با توکل بر خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار (س) و تاسی از شهدا در این میدان نبرد ورزشی و فرهنگی عملکرد موفقی خواهند داشت و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند و سرود مقدس جمهوری اسلامی را طنین انداز خواهند کرد.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu