1403/5/9

کد خبر: 5757

1400-10-11 13:25:24

در سال 96 دستاوردهای خوبی داشتیم/ کمانداران ملی پوش در شرایط مطلوبی قرار دارند

مجید کهتری، رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین در آغاز سال جدید پیرامون دستاوردهای سال 96 و برنامه های پیش رو در سال 97، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این خصوص گفت: سال 96، سال خوبی برای رشته تیراندازی با کمان بود و خوشبختانه موفق شدیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم. در این مورد می توان به نتایج مسابقات رنکینگ بین المللی جمهوری چک و مسابقات جهانی چین که بسیار مهم بود، اشاره کرد.

کهتری افزود: با توجه به حضور پیشین کشورمان در هر دو این مسابقات که سال 2015 برگزار شد، می توان به پیشرفت کمانداران پی برد. خوشبختانه توانستیم در مجموع مسابقات جمهوری چک و مسابقات جهانی چین به 16 مدال دست پیدا کنیم که در مقایسه با دوره ی قبل این تعداد به 5 یا 6 برابر رسیده است.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان خاطر نشان کرد: به دلیل کمبود بودجه در ماههای پایانی سال 96 سه مرحله از اردوهای پاراآسیایی جاکارتا برگزار نشد، اما در مجموع این سال برای رشته ی تیراندازی با کمان سال خوبی بود و جا دارد از حمایت ها و پشتیبانی های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون در برگزاری اردوها و اعزام ها قدردانی کنم.

وی گفت: اگرچه اردوهای تیم ملی در پایان سال برگزار نشد اما ملی پوشان با عزمی راسخ مشغول آماده سازی هستند و به صورت انفرادی در شهرهای خود تمرین می کنند و در مجموع شرایط مطلوبی داریم و چند نفری از ورزشکاران نیز که آسیب دیدگی دارند مشغول مداوا هستند و شرایطشان روز به روز بهتر می شود.

کهتری تصریح کرد: طبق مصوبات، در سال جدید تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی جاکارتا هر ماه یک اردو پیش بینی شده و دو اعزام تدارکاتی نیز در نظر گرفته شده که برگزاری همه ی این موارد منوط به فراهم شدن شرایط است. اولین اعزام تدارکاتی مسابقات جمهوری چک هست که طبق روال اواخر خرداد و تیر ماه برگزار می شود و دومین رویداد نیز هنوز مشخص نیست و امیدواریم بتوانیم با فراهم آمدن امکانات تا پیش از بازی های پاراآسیایی جاکارتا در دو رویداد تدارکاتی شرکت کنیم.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان افزود: تحول در کادر فنی از دیگر اتفاقات سال 96 بود و با تکیه بر پتانسیل داخلی خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم و در این سال دیگر از مربیان خارجی استفاده نکردیم.

وی گفت: در تلاش هستیم تا اردو ها را با همان نفرات قبلی و به صورت حداکثری برگزار کنیم و در اعزام ها به خصوص بازی های پاراآسیایی جاکارتا، با تیم کامل در مسابقات شرکت داشته باشیم و البته همه ی اینها وابسته به سیاست های کمیته ملی پارالمپیک خواهد بود.

کهتری در پایان اظهار داشت: هرچه کمانداران ملی پوش در رویدادهای بیشتری حضور یابند قطعا با تجربیاتی که بدست می آوردند می توانند حضوری درخشان تر در میادین بزرگ داشته باشند و امیدواریم با تداوم حمایت ها، در رقابت های پیش رو باز هم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu