1403/5/9

کد خبر: 5802

1400-10-11 13:25:24

نشست هماهنگی ستاد برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته امروز به میزبانی تبریز و در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست دکتر بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و مسئولین کمیته های فنی و اجرایی، روابط عمومی و فرهنگی، بین الملل،  تدارکات و پشتیبانی، تشریفات، حراست و دبیرخانه حضور داشتند و پیرامون اقدامات انجام شده گزارشی ارائه شد.

 

هادی رضایی، نماینده سازمان جهانی پاراوالیبال در امور اجرایی اولین دوره لیگ جهانی درخصوص این نشست گفت: این نشست فرصت خوبی بود تا کمیته ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه دهند و پیرامون نیازها و مشکلات صحبت کنند.

وی افزود: خوشبختانه باید اعلام کنیم نزدیک به 90 درصد اقدامات صورت گرفته و در 10 درصد باقی مانده نیز طی ده روزی که به شروع رقابت ها باقی مانده انجام خواهد شد.

رضایی خاطر نشان کرد: در این نشست جمع بندی خوبی صورت گرفت و کمیته های بین الملل، روابط عمومی و فرهنگی و فنی نظرات خود را اعلام کردند و پیشنهادات آنها مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم شاهد برگزاری مسابقات خوبی باشیم.

اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور 6  تیم برتر دنیا از 30 فروردین تا 4 اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu