1403/5/9

کد خبر: 5836

1400-10-11 13:25:24

قطعی شدن اعزام 12 رشته به بازی های پاراآسیایی جاکارتا در بخش جانبازان و معلولین

محمدرضا گلشنی، معاون ورزش قهرمانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از قطعی شدن اعزام ورزشکاران بخش جانبازان و معلولین در 12 رشته به بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: کاروان ایران در بخش جانبازان و معلولین برای حضور در سومین دوره بازی های پاراآسیایی در 12 رشته ورزشی نماینده خواهد داشت و در برخی از رشته ها اردوهای آمادگی از سال پیش آغاز شده و در سایر رشته ها نیز به زودی برگزار می شود.

گلشنی افزود: ورزشکاران جانباز و معلول در رشته های دو و میدانی، تنیس روی میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و بدمینتون در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های شنا، وزنه برداری، دوچرخه سواری و تنیس با ویلچر، تنها در بخش آقایان در رقابت ها شرکت می کنند.

معاون ورزش قهرمانی فدراسیون خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت مدال آوری رشته ها تعداد اردوهای مشخصی برای هر رشته پیش بینی شده والبته در برخی از رشته ها مثل دو ومیدانی اردوها به صورت غیر متمرکز و زیر نظر کادر فنی برگزار می شود.

وی گفت: ایران در اولین حضور خود در بازی های پاراآسیایی که به میزبانی گوانگجو و در سال 2010 برگزار شد، توانست به 27 مدال طلا، 24 نقره و 29 برنز ودر مجموع 80 مدال به عنوان چهارم دست یافت، در دومین دوره بازی ها که سال 2014 به میزبانی اینچئون برگزار شد با 37 طلا، 54 نقره و 31 برنز و در مجموع 120 مدال در جایگاه سوم قرار گرفت و برای سومین حضور کاروان کشورمان در بازی های پاراآسیایی، علاوه بر حفظ جایگاه پیشین، برای ارتقا و نیز بهبود کیفیت رنگ مدالها نیز تلاش می کنیم.

سومین دوره بازی های پاراآسیایی از 11 تا 21 مهر ماه سال جاری به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار می شود.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu