1403/5/11

کد خبر: 59248

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ورزشکاران جانباز و معلول تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) هستند

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: ادای احترام و سجده بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از تربیت ملی پوشان ما در مکتب امام خمینی (ره) دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست شورای مدیران فدراسیون صبح امروز شنبه سی و یکم تیرماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا ضمن گرامی داشتن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، بیان کرد: خوشبختانه در رقابت های جهانی فرانسه شاهد درخشیدن ملی پوشان با کسب ۸ مدال رنگارنگ و ۱۲ سهمیه پارالمپیک پاریس بودیم. شرایط میزبانی مناسب نبود و ما تلاش کردیم فضا به گونه ای باشد که ورزشکاران ما در آرامش مسابقات خود را برگزار کنند. ادای احترام و سجده بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط ملی پوشان، نشان از پرورش یافتن ورزشکاران جانباز و معلول در مکتب امام خمینی (ره) و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها بارها شاهد شکسته شدن رکورد جهان و آسیا از سوی ملی پوشان کشورمان بودیم و یکی از بهترین نتایج تیم ملی در این دوره از مسابقات رقم خورد. البته در جلسه تخصصی ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو در فدراسیون با حضور کادر فنی، عملکرد ملی پوشان از لحاظ نقاط ضعف و قوت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا در رویدادهای پیش رو با آمادگی کامل حاضر شویم.

رئیس فدراسیون در خصوص حامد امیری گفت: هدف و فلسفه ورزش در حوزه جانبازان و معلولین حفظ و ارتقا سلامت جسم ورزشکاران است و خداروشکر که ورزش باعث شد تا عضلات این ملی پوش ما قوی تر شود و چون این اتفاق افتاده، باید در یک کلاس بالاتر رقابت کند.

اسبقیان در پایان گفت: مجمع عمومی فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است و همکاران می بایست به صورت ویژه موارد را برای برگزاری این مجمع آماده کنند.

در ادامه، حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) را تسلیت عرض می کنم. کسب موفقیت های تیم های ملی والیبال نشسته و دو و میدانی را تبریک می گویم. اینکه تیم ملی والیبال نشسته مردان ما با ترکیب ۵۰ درصدی جوانان باز هم قهرمان آسیا می شود و یا حضور ورزشکار ۱۶ ساله در تیم ملی شنا نشان می دهد که استعدادیابی و پشتوانه سازی به خوبی در فدراسیون صورت گرفته و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در این زمینه موثر بوده است تا امروز شاهد حضور جوانان در تیم های ملی باشیم.

دبیر فدراسیون گفت: اولین جلسه کمیسیون همگانی و آموزش برگزار شد که مصوباتی را هم به همراه داشت که در تلاش هستیم جلسه بعدی نیز در هفته آینده برگزار شود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu