1403/5/11

کد خبر: 59360

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: هدف فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ارتقا سلامت جانبازان و حضور افتخارآفرین آنها در عرصه ورزش است

با حضور مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و استان آذربایجان شرقی، جلسه ستاد طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ستاد طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان آذربایجان شرقی امروز سه شنبه سوم مرداد ماه، با حضور اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون، ستوده نژاد مدیرکل و امان زاده معاون اداره ورزش و جوانان، نمایندگان نیروی هوایی ارتش، نیروی انتظامی، تربیت بدنی سپاه استان، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا، لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، کشفیا رئیس و برموده دبیر هیئت استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا این جلسه گفت: از مدیرکل و رئیس هیئت به جهت تشکیل جلسه طرح یاران شهید سلیمانی تشکر می کنم. خداراشاکرم که حاج علی کشفیا سلامت است و در راستای اهداف فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تلاش می کند. او از مفاخر ورزش این حوزه است.

وی ادامه داد: هدف فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ارتقا سلامت جانبازان و حضور افتخارآفرین آنها در عرصه ورزش است. ۹ دوره حضور موفق در رقابت های پارالمپیک باعث توجه و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب شده است که ایشان در دیدار با ورزشکاران جانباز و معلول فرمودند ان‌شاءالله بیش از این بدرخشند همچنان که تا امروز هم درخشیده‌اند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: طرحی از سوی دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک با عنوان استعدادیابی از جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها مطرح شد چرا که در این بخش، تعداد قابل توجهی جانباز جوان داریم. در حال حاضر نیز امتیازات خاصی برای حضور آنها در تیم‌های ملی وجود دارد. ستاد اصلی این طرح با حضور نماینده نیروهای مسلح تشکیل شده که در استان ها هم ستاد متناظر آن با ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیری رئیس هیئت جانبازان و معلولین و عضویت نمایندگان نیروهای مسلح در استان‌ها تشکیل گردیده است. ‌

اسبقیان افزود: در ادامه، افراد شناسایی شده از طریق نیروهای مسلح به هیئت معرفی می شوند و سپس کلاس بندی و استعدادیابی شده و مسابقات برگزار و افراد واجد شرایط به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند. علاوه بر اینکه مسئولیت نظارت بر این طرح در کلیه استان‌ها بر عهده فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین است، به طور خاص، نظارت بر استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان را من عهده دار هستم.

وی اظهارداشت: امیدوارم این برنامه به صورت ویژه پیش برود. با توجه به اینکه دبیری جلسات بر عهده رئیس هیئت است، اجرای این طرح به صورت منظم و مستدام پیگیری شود. چرا که این کار، کار مقدسی است. امیدوارم لیست های مورد نظر طی هفته آتی تهیه گردد تا استان آذربایجان شرقی در اجرای طرح شهید سلیمانی پیش رو باشد.

اسبقیان عنوان کرد: حضور ستوده نژاد مدیر موفق استان و کشفیا از خانواده معزز و ارزشمند جانبازان از نکات امیدوار کننده است.امیدوارم که همکاران این طرح در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل ورزش و جوانان و نیروهای مسلح این موضوع را دقیق و جدی پیش ببرند تا اثری ماندگار به جا بماند. از شما تشکر می‌کنم که با حضور در این جلسه به بحث طرح یاران شهید سلیمانی توجه کردید. امیدوارم با پیگیری و توجه شما و حمایت های کمیته ملی پارالمپیک این طرح به صورت ویژه در استان آذربایجان شرقی پیگیری و اجرا شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu