1403/5/11

کد خبر: 59479

1400-10-11 13:25:24

بررسی و ارزیابی وضعیت تیم‌‌های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان در ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون

جلسه ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون امروز با هدف بررسی آخرین وضعیت تیم‌های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون امروز دوشنبه دوم مرداد ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، اعضای ستاد، رضایی سرمربی تیم‌ ملی والیبال نشسته مردان، صائبی مشاور فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و آشوری نماینده و روشن اخگر نایب رئیس بانوان انجمن برگزار شد.

در این جلسه عملکرد فنی تیم ملی والیبال نشسته مردان و بانوان و در قزاقستان و ترکیب تیم‌ها برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

اسبقیان رئیس فدراسیون گفت: ما باید هدف‌دار حرکت کنیم و امروز در این جلسه تحلیل های خوبی صورت گرفت و نیاز است که در کنار بازیکنان با تجربه، از جوان‌تر ها هم استفاده کنیم. جلسات ستاد فرصت خوبی برای بررسی و تصمیم گیری هایی است که به آمادگی تیم ‌های ملی کمک می کند.

رضایی سرمربی تیم ملی مردان گفت: باید در والیبال نشسته نگاه بلند مدت داشته باشیم و نگاه‌مان به بعد از پارالمپیک پاریس باشد. برگزاری لیگ ها به ساختن بازیکنان کمک زیادی کرد و ما با پنجاه درصد ترکیب جوانان در قزاقستان حاضر شدیم و با ترکیب متفاوت نسبت به قهرمانی آسیا در هانگژو حضور خواهیم داشت و تیم اصلی را برای پارالمپیک پاریس نگه می‌داریم.خوشبختانه با همت مسئولین فدراسیون در قهرمانی آسیا شرکت کردیم تا رنکینگ تیم ملی حفظ شود و شناخت خوبی از عملکرد ملی پوشان جوان پیدا کنیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.هدف ما پارالمپیک پاریس است و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گذری برای رسیدن به موفقیت در پاریس است.

صائبی مشاور فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا بازی های خوبی انجام دادند و ما با ارزیابی که از این مسابقات داشتیم توانستیم برای رقابت‌های پیشرو برنامه ریزی کنیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu