1403/5/11

کد خبر: 60385

1400-10-11 13:25:24

خلیلی به عنوان رئیس و آذرباد و مصطفوی به عنوان نماینده انتخاب شدند

اولین جلسه کمیسیون داوران با حضور مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نخستین جلسه کمیسیون داوران امروز شنبه چهارم شهریور ماه با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گیلانی نژاد سرپرست مدیریت ورزشی، ماندگارفرد مدیر امور استان ها و بصیری کارشناس فنی و نماینده فدراسیون در کمیسیون ها و اعضا کمیسیون داوران برگزار شد که با رای گیری که از سوی اعضای حاضر در کمیسیون انجام شد علیرضا خلیلی به عنوان رئیس کمیسیون و موسی آذرباد و هاله جعفری به عنوان نمایندگان کمیسیون انتخاب شدند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این نشست بیان کرد: به اعضای کمیسیون، رئیس و نمایندگان کمیسیون تبریک عرض می کنم. شناختی که از شما دارم و برای شما آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون در این مسیر دارم.

حمیدی دبیر فدراسیون در جلسه گفت: به شما منتخبین جامعه داوری ورزش جانبازان و معلولین تبریک و خوش آمد عرض می کنم. انتخابات کمیسیون داوران به صورت الکترونیک در سراسر کشور برگزار شد. واجدین شرایط رای دادن و واجدین شرایط کاندیدها از ۳ ماه قبل به هیئت های استانی اعلام شده بود و لیست نامزدها در اختیار استان ها قرار گرفت و فرآیند انتخابات طبق دستورالعملی که مورد تصویب هیئت رئیسه و مجمع عمومی فدراسیون بود انجام شد.

وی ادامه داد: دو دستور جلسه داریم که ابتدا انتخاب رئیس کمیسیون برای مدت یکسال است و دستور بعدی انتخاب دو نماینده کمیسیون برای حضور در مجامع فدراسیون در سال ۱۴۰۲ است. اعضای کمیسیون برای مدت دو سال انتخاب شدند و حداقل باید ۲ جلسه در سال را برگزار نمایند.

دبیر فدراسیون گفت: وظیفه اصلی کمیسیون انتخاب نمایندگان آن کمیسیون برای حضور در مجامع فدراسیون است و دیگر انتقال نقطه نظرات جامعه مخاطبشان به مجمع فدراسیون است.

در این جلسه داوران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است در پایان نشست، احکام اعضا و رئیس کمیسیون از سوی اسبقیان رئیس فدراسیون اهدا شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu