1403/5/10

کد خبر: 61074

1400-10-11 13:25:24

برگزاری بیست و هشتمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین / تصویب تغییر نام فدراسیون

در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون، تغییر نام فدراسیون به ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان؛ بیست و هشتمین مجمع عمومی فدراسیون به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه در سالن فارسی آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع، فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها، اسبقیان رئیس،حمیدی دبیر فدراسیون و دبیر مجمع، نصیری نایب رئیس بانوان،حسین پور خزانه دار، یعقوبی سرپرست بازرسی، ماندگار فرد مدیر امور استان های فدراسیون، برادران عضو هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی بسکتبال با ویلچر در منطقه آسیا و اقیانوسیه، رضایی نایب رئیس و عضو هیئت سازمان پاراوالیبال منطقه آسیا و اقیانوسیه و مدرس بین المللی مربیگری والیبال نشسته، نماینده فدراسیون دانش آموزی، نمایندگان کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران، داوران و نماینده باشگاه ها، روسای هیئت های ورزشی استان ها، نماینده شهرداری و نماینده حسابرس موسسه حسابرسی و خدمات مالی آتیه اندیش نمودگر حضور داشتند.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن عرض خوش‌آمد گویی بیان کرد: هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت عرض می کنم. هفته دفاع مقدس گنجینه نفیسی از ایثارگری‌ها، تلاش‌ها و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاک عزیز کشورمان است. دفاع مقدس دانشگاهی بود که در آن ایثارگری، شجاعت، دلاوری، از خودگذشتگی در آن تدریس شد. یاد و نام شهدا دفاع مقدس، تمام شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم و به روح پاکشان سلام و صلوات و درود می فرستم.

وی ادامه داد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی دکتر رئیسی رئیس جمهور ابلاغ شده است که در آن وظایفی برای ۱۷ دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده است که این دستگاه ها مکلف به همکاری در خصوص حمایت از ورزش جانبازان و معلولین هستند. از دکتر پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تقاضا دارم به به تمکین از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید لازم را داشته باشند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: تیم‌های ملی و ورزشکاران ما عملکرد خیلی خوبی در مسابقات برون مرزی سال گذشته و همچنین در شش ماهه ابتدایی امسال داشتند و خوشبختانه در کنار ارتقا رکورد جهان در رشته های انفرادی، سهمیه پارالمپیک پاریس را هم بدست آوردند که امیدوارم روند کسب سهمیه ها ادامه داشته باشد. اردوهای تیم های ملی در راستای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است و من از عنایت و حمایت مسئولین وزارت و کمیته و از روسای هیئت های استانی برای تلاش ‌های ارزشمندشان تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد.

در مجمع برنامه عملیاتی فدراسیون در سال ۱۴۰۲ و همچنین تغییر نام فدراسیون به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان و دیگر مفاد مجمع مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

همچنین بر اساس اساسنامه جدید، رای گیری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انجام شد و محمد علی حسین پور به عنوان نایب رئیس، مژگان نصیری به عنوان نایب رئیس بانوان، سید احمد سید باقری و مهسا محمدزاده به عنوان کارشناس خبره و جواد حردانی به عنوان نماینده هیئت های استانی، علی تقی پور از باشگاه شهروند آمل به عنوان نماینده باشگاه ها انتخاب شدند.

در پایان مجمع از روسای هیئت های استانی برتر ( مازندران، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان غربی، گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و قزوین ) در سال ۱۴۰۱ تقدیر صورت گرفت.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu