1403/5/10

کد خبر: 61197

1400-10-11 13:25:24

از تمرینات شاگردان دستیار بازدید کردند / دستور اسبقیان برای رفع دغدغه‌های ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان امروز در جمع ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون، پیرایش مدیرکل و قائم مقامی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، نصیری رئیس هیئت استان مرکزی امروز یکشنبه دوم مهر ماه با حضور در اردوی تیم ملی از تمرینات ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان بازدید کردند.

در این بازدید دستیار سرمربی تیم ملی درباره برنامه تیم ملی و چگونگی روند آماده سازی ملی پوشان گزارشی را ارائه کرد.

در ادامه حکیم منصوری کاپیتان تیم ملی درباره دغدغه های ملی پوشان و تیم ملی مطالبی را عنوان کرد که اسبقیان رئیس فدراسیون دستور داد نسبت به رفع این موارد تا پیش از اعزام تیم ملی به بازی های پاراآسیایی هانگژو اقدام لازم صورت گیرد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید عنوان کرد: سالگرد شهادت امام حسن عسکری را تسلیت عرض می کنم و بسیار خوشحالم که امروز فرصت شد تا در کنار حمیدی دبیر فدراسیون از تمرینات شما بازدید کنیم.

وی در ادامه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: این ایام یادآور سلحشوری و دلاوری های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است. هشت سال دفاع مقدس دانشگاه بود. هم شجاعت و هم اعتماد به نفس را به ما آموخت. در سخت ترین شرایط رزمندگان ما حق مطلب را ادا کردند و از جان و خانواده خود گذشتند تا از خاک کشورمان دفاع کنند. شما نیز باید با الهام گرفتن از رزمندگان اسلام، برای اهتزاز پرچم مقدس‌جمهوری اسلامی ایران تلاش کنید.

در رقابت‌های جهانی شاهد درخشش شما و کسب نتیجه تاریخی سومی جهان بودیم. از شما انتطار داریم با سخت کوشی، تلاش و خودباوری در مسابقات پاراآسیایی هانگژو عملکرد خوبی داشته باشید و از عنوان قهرمانی خود در قاره آسیا دفاع کنید و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورید.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: تلاش ما این است که هرچه سریع تر به آمادگی مطلوب برسید. اگر نقاط ضعفی هست باید بررسی و با ارائه راه حل ها برطرف شود. این مهم است که ورزشکار ما در زمان خارج از اردو از تمرینات خود غافل نشود و آمادگی اش را حفظ نماید.

وی اظهار داشت: بخش دوم که برای ما مهم است، مباحث فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران است. ملی پوشان ما بارها در رقابت های جهانی و آسیایی با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و خواندن سرود ملی در سالن مسابقات، تعصب و غیرت شان را به رخ دنیا کشیدند امیدوارم که در این دوره از بازی‌ها نیز با درخشش شما سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات طنین انداز شود.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: خوشبختانه کادر فنی و همچنین مسئولین انجمن خیلی خوبی داریم که با همدلی و همکاری می توانند با کمک شما افتخارات زیادی را در میادین بین المللی خلق کنند. تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا شما ورزشکاران بسکتبال با ویلچر کشورمان بهترین نتایج را در میادین بین المللی کسب کنید.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu