1403/5/10

کد خبر: 61334

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ملی پوشان ما سربازان جبهه فرهنگی و ورزشی هستند

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان امروز از تمرینات ملی پوشان بسکتبال با ویلچر بانوان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، یعقوبی سرپرست بازرسی، و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون به همراه دکتر ایلیایی، دکتر پورخانی و مهندس اکبری و با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.

در این بازدید معینی سرمربی تیم ملی درباره برنامه تیم ملی و چگونگی روند آماده سازی ملی پوشان گزارشی را ارائه کرد.

اسبقیان در این بازدید عنوان کرد: فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به شما تبریک می گویم. در هشت سال دفاع مقدس، جنگ ما جنگ سخت بود اما امروز جنگ ما جنگ نرم و ترکیبی است. شما ملی پوشان، سربازان جبهه فرهنگی ما هستید. شما در بازی های پاراآسیایی هانگژو با پیروزی برابر حریفانتان، باعث به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می شوید و این همان اتفاقی است که در زمان دفاع مقدس رخ داد و باعث سرافرازی ایران عزیز اسلامی ما شد و رزمندگان ما اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور عزیزمان در دست دشمن قرار گیرد.

رئیس فدراسیون گفت: امروز ما از شما انتظار داریم همان طور که برادران و خواهران شما در زمان دفاع مقدس پیروز شدند، شما امروز در جبهه فرهنگی، ورزشی رهرو شهدا و جانبازان عزیزمان باشید و در میادین بین المللی با عملکرد موفق باعث طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید. ما برای موفقیت تمام ملی پوشان و تیم های ملی در بازی های هانگژو دعا می کنیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu