1403/5/10

کد خبر: 61408

1400-10-11 13:25:24

چشم انداز خوبی را برای ورزش جانبازان و توان‌یابان متصور هستیم

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان گفت: با تشکیل تیم جوانان در رشته های والیبال نشسته و وزنه برداری و بهره مندی از حضور آنها به دنبال پشتوانه سازی تیم های ملی هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در این بازدید اسبقیان رئیس فدراسیون گفت: وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان نگاه ویژه ای داشته و حمایت کرده است. خوشبختانه با حمایت های وزارت و کمیته ملی پارالمپیک ما مشکلی در برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و لیگ ها نداشته ایم و توانستیم با برگزاری مسابقات، جوانان مستعد را شناسایی کنیم و حتی در تیم ملی والیبال نشسته مردان از حضور جوانان استفاده شد.

وی ادامه داد: چشم انداز خوبی را برای ورزش جانبازان و توان‌یابان متصور هستیم. تیم جوانان در رشته های والیبال نشسته و وزنه برداری را تشکیل دادیم و مسابقات قهرمانی کشور را در رشته دو و میدانی برگزار کردیم و با بهره مندی از حضور آنها به دنبال پشتوانه سازی تیم‌های ملی هستیم و قصد داریم در تمامی رشته های ورزشی تیم ملی جوانان را تشکیل دهیم. کسب مقام قهرمانی در بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین حاکی از این است که در رده جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته است و این اقدامات استمرار خواهد داشت.

اسبقیان عنوان کرد: ملی پوشان ما با اعتماد به نفس بالا و مصمم برای کسب مدال های خوش رنگ تلاش می کنند و ما امیدواریم با تلاش آنها بتوانیم نتیجه درخشانی را در هانگژو رقم بزنیم و دل ملت شریف ایران عزیز اسلامی را خوشحال کنیم.

رئیس فدراسیون گفت: با اجرای طرح یاران شهید سپهبد سلیمانی می توانیم از ظرفیت جانبازان جوان مدافع حرم، امنیت و مرزها بهره‌مند شویم و حضور آنها در تیم های ملی در افزایش فضای معنوی سایر ورزشکاران موثر است.

اسبقیان در پایان با اشاره به اهمیت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد تا دستور ویژه ای نسبت به اجرای این مصوبه توسط مدیران کل استان ها دهد و گفت: این مصوبه فرصتی است تا فرهنگ حضور ورزش جانبازان و توان‌یابان ترویج شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu