1403/5/10

کد خبر: 61949

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ما هر موضوعی را که با دکتر کارگری مطرح کردیم به ما کمک کردند تا دغدغه های فدراسیون برطرف شود

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان وتوان یابان گفت:ما هر موضوعی را که با دکتر کارگری مطرح کردیم به ما کمک کردند تا دغدغه های فدراسیون برطرف شود و ما بتوانیم اردوها را به نحو احسن برگزار کنیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دکتر کارگری رئیس و دکتر سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک به همراه اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و گیلانی نژاد مدیر ورزشی فدراسیون امروز شنبه بیست و دوم مهر ماه با حضور در اردوی تیم های ملی بوچیا و الیبال نشسته مردان، از تمرینات ملی پوشان این رشته بازدید کردند.

در این بازدید هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و مرتضی دیوباد مربی تیم ملی بوچیا از وضعیت ملی پوشان و تیم ملی گزارشی ارائه کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدیدها عنوان کرد: بسیار خوشحال هستم که امروز دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در جمع ملی پوشان ما حاضر شدند این حضور برای ما بسیار ارزشمند است. در جلسه ای با کارکنان فدراسیون داشتم، ضمن تشکر از تلاش های همکارانم در این مجموعه، خواستم که آنها برای موفقیت کاروان فرزندان ایران دعا کنند. همچنین به آنها گفتم که که از رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حمایتهایشان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: من رفتار ملی پوشان والیبال نشسته را در مسابقات جهانی بوسنی دیدم آنها همراه، همدل و منظم هستند و برای موفقیت تیم ملی با تمام توان تلاش می کنند. تمام هدف ما این بوده که خواسته های ملی پوشان را در دستورکار قرار دهیم تا ورزشکاران ما در تمام رشته ها با آرامش تمرین کنند.

رئیس فدراسیون گفت: از توجه و حمایت رئیس کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم و امیدوارم که ملی پوشان با کسب مدال های خوشرنگ و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دوره از بازی ها، حمایت های شما را به خوبی پاسخ دهند.

دکتر سلگی معاون قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: خیلی خوشحالم که کنار شما هستم. در بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین در کنار تیم ملی بوچیا بودم. عقیده دارم شما ملی پوشان بوچیا خودتان را باور کنید، به طور حتم می توانید موفق باشید. خوشحالم که تیم ملی والیبال نشسته ما توانسته قدرت خود را ثابت کند به طوری که در همه مسابقات مدال طلای این رشته برای تیم ملی مردان ما کنار گذاشته می شود. برای ملی پوشان کشورمان در این دوره از بازی ها آرزوی موفقیت دارم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu