1403/5/10

کد خبر: 61966

1400-10-11 13:25:24

توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار (س) و خود باوری عامل موفقیت ورزشکاران خواهد بود

مسئولین کمیته ملی پارالمپیک امروز در اردوهای تیم های ملی والیبال نشسته و بوچیا حضور پیدا کردند.

دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این بازدید بیان کرد: خیلی خوشحالم که امروز با شما دیدار کردم. انجام ورزش بوچیا و والیبال نشسته در کنار شما برای من روز خاطره انگیزی را رقم زد. ما برای اعزام رشته بوچیا به بازی های پاراآسیایی دیدگاه حمایتی داشتیم اما این بدان معنا است که شما باید در کنار بررسی عملکردتان، نگاهی به کسب مقام و تجربه داشته باشید. هدف ما این است که سطح شما را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: علت ورزش کردن من در کنار شما برای این است که رشته شما را بهتر و بیشتر درک کنم.بوچیا رشته ای که نیاز به دقت و تمرکز بالا دارد و اعتماد به نفس درونی عامل موثری برای موفقیت شما خواهد بود. به خودتان باور و ایمان داشته باشید و از توکل به خداوند متعال غافل نشوید و با مدد گرفتن از ائمه اطهار (س) به طور حتم موفق خواهید شد. با این نگاه که روی سکو خواهید بود راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شوید.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان ضمن تشکر از تلاش های مسئولین فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی گفت: والیبال نشسته مهم ترین رشته است و عملکرد شما باعث شده است تا از سطح انتظارات از شما بالا برود. امیدوارم که در این دوره از بازی ها نیز موفق باشید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu