1403/5/9

کد خبر: 6197

1400-10-11 13:25:24

پنجم اردیبهشت آخرین مهلت ارسال اسامی شرکت کنندگان در رقابت های قهرمانی کشور

بهمن رضایی، رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین آخرین مهلت ارسال برگ ارنج از سوی هیات های استانی را پنجم اردیبهشت اعلام کرد.

وی در این خصوص گفت: رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی، انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا، 22 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود و به همین منظور 28 استان برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

رضایی افزود: برای این دوره از مسابقات به همه استان ها سهمیه مساوی دادیم و هر تیم استانی می تواند 8 ورزشکار آقا و 5 ورزشکار خانم به همراه داشته باشد که البته این نفرات بر اساس مسابقات انتخابی که در هر استان برگزار می شود، گزینش شده و در واقع بهترین های استان خود هستند.

رئیس انجمن دو ومیدانی خاطر نشان کرد: نفراتی که بتوانند حد نصاب های مورد نظر را در مسابقات قهرمانی کشور بدست آوردند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند اما این به معنی حضور قطعی در ترکیب تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیست و در نهایت بهترین نفراتی که در اردو حضور دارند به بازی های پاراآسیایی اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: تیم های متقاضی تا پنجم اردیبهشت ماه فرصت دارند اسامی ورزشکاران خود را اعلام کنند و مسابقات نیز از 22 اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu