1403/5/9

کد خبر: 6206

1400-10-11 13:25:24

معمری لیگ جهانی نقش مهمی در توسعه والیبال نشسته دنیا دارد

علیرضا معمری، مربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در خصوص برگزاری رقابت های لیگ جهانی گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی با بیان اینکه ایران یکی از معدود کشورهایی است که لیگ برتر و دسته یک والیبال نشسته دارد، گفت: بسیاری از کشورها لیگ ندارند و به همین دلیل برگزاری لیگ جهانی برای رشد و توسعه والیبال نشسته جهان اهمیت ویژه ای دارد.

علیرضا معمری پس از سومین برد تیم ملی والیبال نشسته ایران در لیگ جهانی افزود: برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته ایده بسیار خوبی برای آماده سازی تیم ایران برای رقابت های جهانی بود که جا دارد از مسئولان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک تشکر و قدردانی کنم.

وی در تشریح روند آماده سازی تیم ایران برای رقابت های قهرمانی جهان در کشور هلند، گفت: اردوی های آماده سازی تیم ایران از شش ماه پیش شروع شده است و تا کنون پنج مرحله اردو برگزار کردیم.

مربی تیم ملی والیبال نشسته ایران ادامه داد: 18 بازیکن به اردو دعوت و 12 نفر آنان را برای حضور در لیگ جهانی انتخاب کردیم تا محک خوبی برای جوانان تیم ایران باشد. تیم ایران تا کنون و در سه مسابقه برگزار شده عملکرد بسیار خوبی داشته است. تا رقابت های جهانی نیز سه اردوی دیگر که احتمالا یکی از آنها برون مرزی خواهد بود، برگزار می کنیم.

معمری با یادآوری اینکه هدف نهایی تیم ایران حضور شایسته در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است، گفت: در توکیو باید از عنوان قهرمانی خود به خوبی دفاع کنیم. در این مسیر و در سال جاری دو رویداد مهم جهانی و پاراآسیایی داریم که لیگ جهانی در تبریز میدان آماده سازی و بازی تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ایران محسوب می شود.

وی درباره مسابقه با اوکراین که سه بر صفر به سود ایران به پایان رسید، گفت: امروز بیشتر از جوانان استفاده کردیم تا آنان نیز مسابقه با تیم های اروپایی را تجربه کنند. در مجموع کادر فنی از عملکرد بازیکنان تیم ایران در سه مسابقه برگزار شده رضایت دارند. البته حتما نقاط ضعفی وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز در سومین مسابقه خود در لیگ جهانی موفق به شکست اوکراین شد تا با سه پیروزی در صدر جدول این رقابت ها قرار گیرد و حضورش در دیدار نهایی قطعی شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu