1403/5/10

کد خبر: 62191

1400-10-11 13:25:24

حضور والیبال نشسته ایران به بازی های پاراآسیایی هانگژو اعتبار و آبرو می بخشد

دکتر هاشمی در جمع ملی پوشان والیبال نشسته گفت: حضور والیبال نشسته ایران به بازی های پاراآسیایی هانگژو اعتبار می بخشد چرا که دنیا شما را می شناسد و در جهان رقیبی ندارید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دکتر هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان والیبال نشسته بیان کرد: از اینکه امروز در جمع شما حضور پیدا کردم خوشحال هستم. هدف از حضور ما خدا قوت گفتن به شما برای تلاش هایی است که در طول این ۲۳ اردوی امادگی انجام دادید. کار شما سخت و سنگین است. انشاالله با همین انگیزه ای که از شما سراغ دارم شعار ما می توانیم را در خودتان نهادینه کردید و در ذهنتان بحث پرچم، رنگ مدال و سرود را مرور می کنید ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: عرصه ورزش، عرصه برد و باخت و تلاش است.میزبان این دوره از مسابقات در والیبال نشسته بانوان قهرمان است. کار سخت است. همین که شما خودتان را برای یک رقابت نزدیک آماده کردید ارزشمند است البته ورزش قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی با تلاش شما ممکن است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اینکه بانوان ترکیب تیم ملی از ۸ استان کشور حضور دارند نشان از کار و تلاشی است که دراین رشته درسطح کشور انجام شده استکه بسیار ارزشند است. به فدراسیون تبریک می گویم که استان ها در این رشته فعال هستند. برای ما جدا از هر نتیجه‌ای همین حضور شما و اخلاق و منش شما که به عنوان سفیر کشور عزیزمان در این رقابت‌ها هستید از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکتر هاشمی در زمینه اشتغال گفت: بعد از حضور رئیس محترم جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان کمیته در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده است و نماینده ما از دفتر مشترک حضور دارند و در آن کمیته بررسی می کنند که موانع کار را برطرف کنند که بتوانیم حضور ورزشکاران قهرمان را در عرصه کار هم داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در جمع مردان والیبال نشسته عنوان کرد: خوشحالم که در جمع افتخارآفرینان والیبال نشسته حضور پیدا کردم. ملی پوشانی که در تمام عرصه های بین المللی درخشیدید و بارها و بارها دل مردم را شاد کردید. تمام مردم موفقیت ها و تلاش های والیبال نشسته را لمس کردند و از رقابت های شما استقبال بیشتری می کنند.

وی ادامه داد: والیبال نشسته بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رشته های ورزشی کشور اضافه شد و این امر نشانگر سخنان مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر ما می توانیم است. شما این موضوع را در عرصه عمل بارها و بارها نشان دادید. حضور والیبال نشسته ایران به بازی های پاراآسیایی هانگژو اعتبار می بخشد چرا که دنیا شما را می شناسد و در جهان رقیبی ندارید.

دکتر هاشمی بیان کرد: وقتی ترکیب تیم ملی از چند استان است نشان از تلاش هایی است که در این رشته انجام شده است. مدیریت خوبی در والیبال نشسته انجام شده است و گسترش این رشته می تواند به استمرار قهرمانی ها کمک کند. علاوه بر این تیم، هادی رضایی مربی برتر قرن است. کسی سرمربی تیم ملی است که تمام مسیر این رشته و ورزش پارالمپیک آشنا است و امیدوارم به تداوم موفقیت های شما کمک کنند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص صندوق حمایت از قهرمانان اظهار داشت: اساسنامه این صندوق به شورای نگهبان داده شده است و بعد از بررسی تلاش می کنیم رئیس فدراسیون هایی که عضو هستند را در این صندوق عضو کنیم تا موضوعات ورزشکاران فدراسیون را در صندوق مطرح کنند.

دکتر هاشمی در مورد پاداش ها گفت: این موضوع را بررسی خواهم کرد و با صحبت با رئیس کمیته ملی پارالمپیک این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. در پایان نیز از زحمات اسبقیان رئیس فدراسیون تقدیر و تشکر می کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu