1403/5/10

کد خبر: 6819

1400-10-11 13:25:24

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان برگزار شد

نشست مجمع عمومی سالیانه هیات اصفهان با حضور دکتر حمید علی صمیمی،رئیس فدراسیون، برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا آقاباباگلیان رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان اصفهان ضمن ارائه گزارش عملکرد هیئت در سال ۹۶، برنامه های سال ۹۷ در دو حوزه قهرمانی و همگانی را تشریح نمود.

در ادامه خزانه دار هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان اصفهان گزارش مالی این هیئت را در دو بخش عمرانی و جاری به اعضا قرائت کرد و علیرضا امین آزاد معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم ضمن ابراز خرسندی از عملکرد هیئت در سال ۹۶، برنامه های این اداره برای حمایت بیشتر از هیئت های ورزشی استان را از اولویت های سال ۹۷ عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد در کلیه شهرستان های استان در صورتی که هئیت ورزشی جانبازان و معلولین برای اداره امور هیئت در آن شهرستان نیاز به سالن ورزشی داشته باشد آماده همکاری هستیم.

در بخش دیگری از این جلسه اعضای مجمع نقطه نظرات خود پیرامون برنامه های سال ۹۶ و تقویم ورزشی ۹۷ را بیان کردند.

دکتر صمیمی رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران هم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برنامه های هیئت اصفهان بویژه ساخت اولین مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین در این استان ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان اصفهان به پیشبرد اهداف کلان ورزش جانبازان و معلولین کمک شود.

وی مهمترین برنامه سال ۹۷ را حضور پرقدرت در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد و از برنامه های این فدراسیون برای برگزاری اردوهای منظم خبرداد.

دکتر صمیمی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه امسال در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم بنا داریم جشنواره سراسری ورزش جانبازان و معلولین را به همین مناسبت برگزار نماییم.

در پایان این جلسه با رای همه اعضای مجمع گزارش مالی و تقویم ورزشی سال ۹۷ به تصویب رسید.

در حاشیه برگزاری این جلسه دیسکهای تولید شده علیرضا مختاری ملی پوش دوومیدانی استان اصفهان به رئیس فدراسیون اهدا شد. همچنین رئیس فدراسیون با اهدا لوح تقدیر از تلاش های رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان اصفهان تقدیر کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu