1403/5/10

کد خبر: 6828

1400-10-11 13:25:24

گزارش دیدار دکتر صمیمی از هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان

دکتر علی صمیمی ضمن حضور در مجمع عمومی هیات اصفهان از امکانات هیات این استان بازدید کرد و دیداری صمیمانه با ورزشکاران و مربیان اصفهان نیز داشت.

دکتر صمیمی با حضور در مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین شهید عبداله میثمی از امکانات این مجموعه بازدید کرد و ضمن ابراز خرسندی، از تلاشهای صورت گرفته در ساخت آن قدردانی نمود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد بتوان از این مجموعه به عنوان یکی از پایگاه های ورزش قهرمانی در برگزاری مسابقات مختلف و اردوهای تیم ملی استفاده نمود.

از دیگر برنامه های حضور رئیس فدراسیون در اصفهان نشست صمیمانه با مدال آوران، ملی پوشان، مربیان و پیش کسوتان ورزش جانبازان و معلولین این استان بود.

در این جلسه که به میزبانی مجموعه پزشکی هسته ای و بیمارستان میلاد اصفهان برگزار شد ورزشکاران، ملی پوشان، پیشکسوتان و مربیان ضمن تشکر از اهمیت دکتر صمیمی به تشکیل این جلسه نقطه نطرات خود پیرامون ورزش جانبازان و معلولین را به رئیس فدراسیون ارائه نمودند.

دکتر صمیمی نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین دلسوزان ورزش جانبازان و معلولین اصفهان ابراز امیدواری کرد تا با کمک این عزیزان بتوان سهم مشارکت استان ها و اقشار مختلف ورزش جانبازان و معلولین را در تصمیم سازی برنامه های فدراسیون بالا برد.

در حاشیه این جلسه رئیس فدراسیون از امکانات و قسمت های مختلف مرکز هسته ای و بیمارستان میلاد اصفهان بازدید کرد و از زحمات و تلاش های دکتر کندری رئیس این مرکز تقدیر نمود.

صمیمی با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس، سردار کریم نصر، از وی عیادت کرد.

در این دیدار دکتر صمیمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های سردار نصر در دوره های قبلی شورای اسلامی شهر اصفهان و کمک های ایشان در ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین استان اصفهان، این مجموعه را به عنوان یکی از الگوهای مناسب سازی شده برای سایر شهرها معرفی نمود.

سردار نصر نیز ضمن تشکر از حضور ریاست فدراسیون برای ایشان در دوره جدید آرزوی موفقیت نمود.

سردار کریم نصر جانباز ۷۰درصد و از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که فرماندهی تیپ قمر بنی هاشم و فرماندهی عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس را برعهده داشت و در عملیات خیبر به درجه رفیع جانبازی نایل شد. وی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره های مختلف بود که در هموار کردن مسیر ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین استان اصفهان سهم بسزایی داشت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu