1403/5/10

کد خبر: 7188

1400-10-11 13:25:24

به سکوهای پارالمپیک ۲۰۲۰ چشم داریم/ برای حضور بانوان در پاراتکواندو برنامه ریزی می کنیم

حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، روز گذشته و پیش از عزیمت تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا پاراتکواندو ویتنام، از آخرین تمرینات ملی پوشان بازدید و آنها را بدرقه کرد.

صمیمی در این دیدار گفت: ملی پوشان خوشبختانه در شرایط خوبی هستند و با همکاری و مساعدت فدراسیون تکواندو اردوهایی خوبی را پشت سر گذاشتند و برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا با آمادگی کامل اعزام می شوند.

وی افزود: امیدواریم در این مسابقات نیز تیم ملی بتواند عنوان قهرمانی آسیا را تکرار کند و البته با توجه به نتایج خوبی که در مسابقات قبلی بدست آمده، به موفقیت در بازی های پارالمپیک توکیو نیز چشم داریم.

صمیمی با اشاره به حضور اولین بانوی پاراتکواندو کار در این اعزام گفت: خوشبختانه در این اعزام شرایط برای حضور اولین بانوی ملی پوش فراهم شد و وی همراه با تیم به مسابقات اعزام می شود و امیدواریم به زودی بانوان بیشتری به این رشته افزوده  شوند و بتوانند در سطح ملی و بین المللی بدرخشند.

رئیس فدراسیون در این خصوص اضافه کرد: در زمینه حضور بانوان تلاش می کنیم در سطح استان ها فعالیت بیشتری انجام شود و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و استعداد یابی، بهترین نفرات را گزینش و به تیم های ملی دعوت کنیم.

تیم ملی پاراتکواندو ایران شامگاه شنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه تهران را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ترک کرد.

این مسابقات سوم خرداد ماه به میزبانی شهر هوشیمینه برگزار می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu