1403/5/10

کد خبر: 7240

1400-10-11 13:25:24

رقابت های قهرمانی جهان آلمان از ۱۵ خرداد آغاز می شود/ تیم ملی تا آخرین لحظه پذیرای استعدادهای جدید است

محمدحسین اقبالی، سرپرست انجمن شنا جانبازان و معلولین در خصوص آخرین شرایط ملی پوشان و نیز آمادگی آنها برای مسابقات جهانی آلمان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

اقبالی گفت: مسابقات جهانی آلمان فرصت بسیار خوبی است که ورزشکارانی که کلاس بندی آنها نیازمند تایید مجدد یا review است، شرکت کنند و پس از تایید کلاس بندی بدون دغدغه در بازی های پاراآسیای جاکارتا حضور یابند.

وی افزود: برگزار کننده مساباقت جهانی تنها ۳ سهمیه به ایران اختصاص داد و شاهین ایزدیار، پژمان عطایی و مصطفی جلیلی سه نماینده ایران در این مسابقات خواهند بود و رقابت های جهانی هم از ۱۵ تا ۱۸ خرداد ماه در شهر برلین برگزار می شود.

سرپرست انجمن شنا تصریح کرد: اردوی اول تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور ۱۲ ملی پوش برگزار شد که از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده بودند و خوشبختانه تمامی ورزشکاران توانسته اند حد نصاب های مورد نظر جاکارتا را بدست آورند.

اقبالی گفت: البته در نهایت با توجه به سیاست های کمیته ملی پارالمپیک نسبت به معرفی ترکیب نهایی اقدام می شود اما اما امیدوایم بتوانیم با حداکثر نفرات ممکن در این مسابقات شرکت کنیم و نتایج خوبی بدست آوریم.

وی اضافه کرد: تا آخرین زمانی که مهلت داریم در تلاشیم تا نفرات جدیدی را استعداد یابی کنیم و هر شناگری که این توانایی را در خود می بیند که به حدنصاب های مورد نظر تیم ملی دست پیدا کند، می تواند با مراجعه به کادر فنی تست بدهد و اگر شرایط خوبی داشت از این نفرات نیز در ترکیب تیم ملی استفاده می کنیم. به عنوان مثال در پایان اردوی اول یک روز برای رکوردگیری تعیین کردیم و نفراتی مراجعه کردند که از میان آنها چند نفر رکوردهای خوبی به ثبت رساندند و قرار شد که تمرینات خود را ادامه دهند و آنها را زیر نظر داریم.

سرپرست انجمن شنا در پایان اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی آلمان، تمرینات تیم ملی از سر گرفته می شود و به همین منظور ۵ مرحله اردو تا بازی های پاراآسیایی جاکارتا پیش بینی شده. برای مسابقات جهانی آلمان نیز به زودی ملی پوشان به اردویی که متصل به اعزام نیز هست، فراخوانده می شوند تا آخرین تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام دهند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu